אפל צפויה להשיק בין החודשים ספטמבר לנובמבר סדרת אייפונים חדשה הכוללת, בניגוד לאירועי עבר, ארבעה מכשירים ולא שלושה. על פי הדיווחים שפורסם בבלומברג, שניים מתוך הארבעה שיושקו צפויים להיות מכשירים מוזלים. הדבר מאשר את הדיווחים האחרונים לפיהם החברה תשיק בקרוב גרסה עדכנית של האייפון SE, דגם הלואו קוסט של החברה, שנחשב לאהוב על הצרכנים. כל האייפונים החדשים צפויים לתמוך ברשתות 5G. עדיין לא ברור האם נגיף הקורונה ישפיע על זמני ההכרזה.

הדיווח מתייחס לעיצוב החיצוני של המכשיר, ומאשר את התחזיות השונים של מומחים ואנליסטים. ככל הנראה, לפחות אחד מהמכשירים יכלול גב מתחת לא זכוכית, וגוף המכשיר יהיה עם קצוות ומסך שטוחים, בדומה לאייפד פרו החדש וכמו האייפון 5 הוותיק. עם זאת, השוליים צפויים להיות הרבה יותר דקים. עדיין לא ברור אם רק מכשיר הדגל יזכה לעיצוב החדש-ישן או שמא גם צמד הדגמים הזולים יותר, שיחליפו את האייפון 11.

בנוסף, יכלול ליין המכשירים החדש צפוי לכלול שני מכשירי אייפון פרו עם מערך צילום משולש ואת חיישן ה-LiDAR, שנועד ללכוד סביבה תלת-מימדית, לשמש ביישומי AR שונים וכמובן לשדרג את צילומי הפורטרט. מדובר ככל הנראה באותו חיישן שהגיע עם האייפד פרו החדש, שהושק בהפתעה לפני כשבועיים. דגמי האייפון הרגילים צפויים להגיע ככל הנראה עם זוג מצלמות. עוד דווח בבלומברג, כי הדגם הגדול יותר של האייפון פרו יכלול מסך "גדול יותר" במקצת מאשר מסך ה-6.5 אינץ’ של האייפון פרו מקס, וכי המגרעת (בתוכה נמצא חיישן ה-Face ID) תתכווץ.