קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, קיימה היום (חמישי) אירוע השקה דיגיטלי למכשיר הפרימיום Xiaomi Redmi Note 9S, כחודש לאחר שהוכרז באופן רשמי. המכשיר זמין בשתי גרסאות - נפח זיכרון 64 ג'יגה וארבעה ג'יגה זיכרון RAM ו-128 ג'יגה עם זיכרון RAM בנפח שישה ג'יגה. מכשיר הפרימיום-ביניים החדש של שיאומי בישראל, מצויד במערכת השבבים Snapdragon 720G, הכוללת 8 ליבות עיבוד בתדר מקסימלי של 2.3GHz, יחד עם מאיץ גרפי מדגם Adreno 618, ומיוצרת בהליך ייצור 8nm מתקדם. 

לצד השבב המתקדם, המכשיר מצויד בסוללה בעלת נפח ענק של 5020mAh, עם תמיכה בטעינה מהירה בהספק של 18 וואט. מטען מהיר מגיע באריזה ללא עלות נוספת. ה S9 Note מציג חיי סוללה ארוכים במיוחד הודות לסוללה הגדולה, צריכת חשמל משופרת וטכנולוגיות בינה מלאכותית (AI) חדשות.

  • מסך DotDisplay חדשני: ה-Redmi Note 9S מגיע עם מסך ראשון מסוגו עבור הסדרה הפופולרית - מסך DotDisplay בגודל 6.67" אינץ׳, ברזולוציית Full HD Plus ובשילוב חור קטנטן עבור המצלמה הקדמית. המסך החדש מאפשר את צמצום השוליים, ויוצר יחס מסך-גוף של-91 אחוזים. המכשיר עוטה זכוכית הגנה מוקשחת מסוג Gorilla Glass 5 בחלקו הקדמי והאחורי, וכולל קורא טביעות אצבע ביומטרי המשולב בכפתור הנעילה.
  • יכולות צילום ייחודיות: המכשיר מציע מערך צילום מרובע ומרשים במיוחד בגבו, הכולל מצלמת 48 מגה פיקסל ראשית עם חיישן בגודל 1/2 אינץ׳, מצלמת 8 מגה פיקסל עם זווית צילום סופר-רחבה, חיישן ייעודי לצילומי מאקרו ברזולוציה של 5 מגה פיקסל וכן מצלמת עומק ברזולוציה של 2 מגה פיקסל. כמו כן, מערך הצילום תומך בצילום וידאו ברזולוציה מירבית של 4K UHD ובצילום וידאו בהילוך איטי בקצב של 960 פריימים לשנייה ברזולוציית 720p HD. חובבי הסלפי יהנו ממצלמה קדמית הכוללת חיישן 16 מגה פיקסל. 

המכשיר יהיה זמין בישראל החל מהיום, בשתי הגרסאות. הגרסה בעלת הנפח 64 ג'יגה תעלה במחיר מומלץ 999 שקלים, ועבור המכשיר עם 128 ג'יגה אחסון - תיאלצו להיפרד מ-1,149 שקלים. המכשיר יגיע תחילה בצבע אפור, בהמשך גם בכחול ולבן, וישווק עם 24 חודשי אחריות יצרן של היבואן הרשמי, קבוצת המילטון. 

את ה-Redmi Note 9S ניתן יהיה להשיג באתר שיאומי ישראל www.mi-il.co.il, ובאתרי הסחר אצל  המשווקים המורשים: KSP, אייבורי, מחסני חשמל, אייסל, עולם הקולנוע, וואלה שופס, עזריאלי, P1000 לאסט פרייס , קרביץ, פטקום.