הבית כבר חכם אבל מה עם הדלת? קבוצת מהנדסים בוגרי רפאל פיתחו מנגנון שמסב כל דלת לדלת חכמה ובטוחה, שננעלת באופן אוטומטי וניתנת לפתיחה בין היתר באמצעות אפליקציה. הרעיון למוצר עלה אצל אחד המפתחים, כאשר אביו חלה בפרקינסון ולא יכול היה יותר לפתוח את הדלת באמצעות מפתח. המהנדס, יוצא רפאל, אילתר עבורו מנגנון המבוסס על מנוע ששימש כרכיב בטיל בליסטי. לאחר שהתקין את המנגנון בביתו של אביו, הבין המפתח שיש שוק למוצר והחל בפיתוח מסחרי שלו.

כיום, המנגנון - LOCK8200 - מכר אלפי יחידות בישראל כאשר השוק הבינ"ל ממתין מעבר לפינה. הוא עבר בדיקות מחמירות של משרד הביטחון ומותקן במשרדי ממשלה ובמתקנים רגישים. הוא יכול להיות נדבך נוסף בבתים חכמים וניתן לממשק אותו עם כל הפתרונות בתחום ובצורה מאובטחת. המוצר עבר מבחני בטיחות רבים ובעל תקן אירופי ונחשב לבטוח ביותר בעולם. המפתחים ציינו עוד כי "המוצר עונה על מגוון רחב של צרכים ובראש ובראשונה היבט הביטחון האישי והפחתת הסיכוי לפריצה דלת הבית במאות אחוזים".

כאמור, מערכת הנעילה החכמה של LOCK8200 ניתנת להתקנה בכל דלת והופכת אותה לדלת ביטחון – הננעלת אוטומטית – נעילת בריחים מלאה לאחר כל טריקה, לדלת חכמה ומבוקרת - המאפשרת כניסה הביתה באמצעות קודן בטיחותי, באמצעות צ'יפ חכם או באמצעות אפליקציה – מכל מקום בעולם, לצד שליטה ובקרה מלאה על הנכנסים. 

נפתלי סדן, מייסד ומנכ"ל משותף בחברת SDS סיפר: "חברנו מספר יזמים, וביניהם מהנדסים יוצאי רפאל ופיתחנו מוצר שמתאים לכל דלת קיימת. בהתקנה קצרה ע"י מתקין מקצועי, הדלת הופכת להיות דלת חכמה ובטוחה שמאפשרת פתיחה מרחוק באמצעות הסמארטפון לצד אפשרויות פתיחה נוספות כגון קוד וחיישן קרבה (RFID)". הוא הדגיש כי "הדלת ננעלת באופן אוטומטי מיד לאחר טריקתה והחיבור לבית החכם נעשה בפרוטוקול מאובטח שפיתחה החברה". לדבריו, החברה מספקת ללקוחותיה מודם המחובר למנגנון באמצעות כבל ולא חיבור באמצעות תקן בלוטוס או WIFI, עובדה שמחזקת מאד את בטיחות המוצר וחסינותו מול פריצות מצד האקרים".

סדן הוסיף עוד כי "הצפייה בחברה שאבזור של דלת חכמה יהפוך להיות סטנדרד במשקי הבית ושלקוחות החברה אשר יתקינו את המוצר ייהנו מהנחה בפרמיית ביטוח הדירה". הוא סיכם: "בעוד מספר שנים מהיום לא תהיינה דלתות רגילות. הצורך בשוק הוא עצום וחברת SDS היא החברה שמובילה את התחום הזה"