"השימוש בפילטרים מאפשר לכל אחד להוציא מעצמו יצירתיות", הסביר כהנא, "אתה מייצר meme בסיסי, ושם אותו על הבמה הגדולה של אינסטגרם, מכאן אנשים מתחילים ליצור, זה כבר שלהם, אתה בסך הכל נותן את הפילטר - מה יקרה מכאן זה כבר הכיף הכי גדול של פרויקט מהסוג הזה.
כהנא מוסיף כי המוצר נתפר במיוחד בשביל פסח. "אבל באופן מפתיע, אנחנו עדיין רואים מאות שימושים ביום. לכבוד יום העצמאות ניסינו לייצר להיט נוסף, כאשר אנחנו תמיד מאתגרים את עצמנו ביצירתיות מהירה, שמתכתבת עם מה שקורה בארץ ובעולם", הוא מדגיש, "ההתנסויות מהסוג הזה פתחו לנו צוהר לעולם קראייטיבי, חדש שאנחנו מתכוונים להמשיך ולהשתמש בו בעתיד הקרוב".
Natural Intelligence - מובילה עולמית בתחום אתרי ההשוואות, ובעלת מרקטפלייס של מאות ורטיקלים, המסייעים לצרכנים לקבל החלטות בצורה מושכלת. בעזרת ניתוח כמויות מידע עצומות וטכנולוגיה מתקדמת, מזקקת החברה את המידע הרלוונטי בכל תחום ומציגה אותו באופן אישי המותאם לצרכן ומאפשר השוואה פשוטה של עשרת המוצרים או השירותים הרלוונטיים ביותר עבורו.