את חג הפסח האחרון כבש הפיתוח של הפילטר מצה, עם למעלה מחצי מיליון צפיות באינסטגרם ועשרות אלפי שיתופים. את הפילטר יצר עשהאל כהנא, ראש חדשנות מוצר בחברת Natural Intelligence, יחד עם מעצבת המוצר בחברה, חלי הירש, וערן ארליך, שמחזיק בתואר Head of Creative.

"השימוש בפילטרים מאפשר לכל אחד להוציא מעצמו יצירתיות", הסביר כהנא, "אתה מייצר meme בסיסי, ושם אותו על הבמה הגדולה של אינסטגרם, מכאן אנשים מתחילים ליצור, זה כבר שלהם, אתה בסך הכל נותן את הפילטר - מה יקרה מכאן זה כבר הכיף הכי גדול של פרויקט מהסוג הזה.

"הטכנולוגיה של זיהוי הפנים ופלטפורמת SPARK של פייסבוק - מאפשרת לכל בנאדם בעולם, ממותגים עד אנשים פרטיים, לייצר מסיכות", הוא מסביר, "שלחנו את הפילטר לאנשים עם אלפי עוקבים באינסטגרם. שמחנו לראות שרובם מיהרו לאמץ את הפילטר ולשתף. בעקבות ההצלחה הגדולה, ונוכח הניסיון שלנו כחברה לזוז מהר ולהתאים את עצמנו למוצר תוך כדי תנועה, יצרנו גרסה חדשה לפילטר, שעלתה ממש בחג השני. בגרסה החדשה, אפשרנו למשתמש לבחור איזו מצה הוא: עם שוקולד, עם אבוקדו, עם ריבת תות. בניתוח הנתונים ניתן להעריך כי הגרסה המשודרגת הייתה מגיעה למיליון צפיות.

פילטר הדלקת משואה (צילום: יח''צ)
פילטר הדלקת משואה (צילום: יח''צ)

כהנא מוסיף כי המוצר נתפר במיוחד בשביל פסח. "אבל באופן מפתיע, אנחנו עדיין רואים מאות שימושים ביום. לכבוד יום העצמאות ניסינו לייצר להיט נוסף, כאשר אנחנו תמיד מאתגרים את עצמנו ביצירתיות מהירה, שמתכתבת עם מה שקורה בארץ ובעולם", הוא מדגיש, "ההתנסויות מהסוג הזה פתחו לנו צוהר לעולם קראייטיבי, חדש שאנחנו מתכוונים להמשיך ולהשתמש בו בעתיד הקרוב".

Natural Intelligence - מובילה עולמית בתחום אתרי ההשוואות, ובעלת מרקטפלייס של מאות ורטיקלים, המסייעים לצרכנים לקבל החלטות בצורה מושכלת. בעזרת ניתוח כמויות מידע עצומות וטכנולוגיה מתקדמת, מזקקת החברה את המידע הרלוונטי בכל תחום ומציגה אותו באופן אישי המותאם לצרכן ומאפשר השוואה פשוטה של עשרת המוצרים או השירותים הרלוונטיים ביותר עבורו.

פילטר מצה: https://instagram.com/a/r/?effect_id=533474037586450


פילטר משואה ליום העצמאות: https://instagram.com/a/r/?effect_id=805388499983421