דיזר, פלטפורמת שירותי הסטרימינג הצרפתית, מרחיבה את פעילותה ומציעה לכ־16 מיליון המשתמשים שלה בארץ ובחו"ל גישה חינמית ליותר מ־20 אלף פודקאסטים מכל העולם, בכל הנושאים: ספורט, בידור ואקטואליה, וכמובן מוזיקה. התוכן הישראלי, המורכב מכ־271 פודקאסטים בעברית, כולל גם את תוכניות השמע המוכרות "חיות כיס" ו"עושים היסטוריה". הפודקאסטים זמינים, ללא תשלום, בקטגוריית "Shows" למשתמשי דיזר, הן בחבילה החינמית הבסיסית והן בחבילת הפרימיום המשודרגת ובחבילה המשפחתית. 

כמו בפלייליסטים המוזיקליים, גם בגזרת הפודקאסטים אפליקציית דיזר בוחנת את הטעם האישי של המשתמש ומספקת הצעות שמע ופלייליסטים של תוכניות עבור היוזרים, בהתבסס על בחירותיהם הקודמות והעדפותיהם. נוסף ל־13 קטגוריות הפודקאסטים המוצעות, דיזר מציעה גם את Deezer Originals - פודקאסטים בלעדיים שנוצרו במיוחד בשביל הפלטפורמה. 

"את הבינג' שלי בערב אני בדרך כלל עושה עם פודקאסטים - חבל לי שאני לא מבין עברית, כי הייתי שמח ליהנות מהפודקאסטים הפופולריים שלכם שמוצעים לי עכשיו". אומר אלכסנדר הולנד, אחראי האסטרטגיה והתוכן בדיזר העולמית, "אנחנו, מצדנו, נמשיך להוסיף עוד ועוד תוכן לפלטפורמה הזאת, כדי שתמיד יהיה לכם משהו חדש להאזין לו. ברור לי שתתמכרו".

בתוך כך,שירות הסטרימינג Yandex Music, אשר מאפשר האזנה לקטלוג הכולל יותר מ-50 מיליון שירים, מוסיף פיצ'ר חדש ומשיק את ערוץ הפודקאסטים למאזינים בעברית. שירות הפודקאסטים של החברה, שמכיל 3,000 פודקאסטים בקטגוריות שונות, בהן: סקס, ספורט, ספרים, מוזיקה, היסטוריה, בריאות, קולינריה, סיפורי אגדות, פסיכולוגיה, חינוך, קומדיה, עסקים, ספרים אלקטרוניים ועוד, זמין למשתמשים ברחבי העולם וכעת גם בישראל.

בנוסף, מאפשרת Yandex Music לכל בעל פוקדאסט בישראל להוסיף את הערוץ שלו באופן עצמי, בקלות ובמהירות ולהיחשף לעוד מיליוני משתמשים ברחבי העולם. כאמור, Yandex Music מגובה בטכנולוגיה פורצת דרך המסייעת לעשרות מיליוני מנויים לשירות להיחשף לאיכות וכמות יוצאת הדופן של התוכן. בנוסף, לאפליקציה יש צוות אנשי עריכה ופיתוח עסקי הממוקם בתל אביב.

אלכנסדרה איבנובה מנכ"לית יאנדקס מיוזיק מציינת כי "לצד העלייה בצריכת מוזיקה, תוכן משמעותי לא פחות שזוכה לפופולריות גוברת בשנים האחרונות הם פודקאסטים וספרים מוקלטים. לפי הערכות שונות, רק בשנה הקרובה שוק זה צפוי לגדול בלמעלה מ-25% ברחבי העולם. אנו פועלים במודל שיתופי שבו אנו מאפשרים לכל בעל פודקאסט בישראל להוסיף את תוכניותיו ללא בירוקרטיה ובמהירות במספר דקות".