חברת חשבים, המובילה במתן שירותי מידע בתחומי העבודה, השכר, המיסוי ועוד, הודיעה היום על שדרוג מהותי למאגר המשפטי 'תקדין', המהווה כלי עבודה מרכזי של העוסקים במשפט ומכיל למעלה מ-4 מיליון פסקי דין, חוקים ותקנות. 

חשבים, המוחזקת על ידי קו מנחה הציבורית, מסרה כי המאגר המשפטי החדש כולל עיצוב משודרג, ניווט קל ונוח לשימוש ומהירות טעינה גבוהה. ממשק המשתמש, עליו עבדו בקבוצה בחודשים האחרונים, נועד להעניק יעילות מקסימלית הן בפילוח מדויק של התוצאות והן בזמן טעינת הדפים - ובכך לתרום לחיסכון מהותי בזמן עבודה יקר עבור המשתמשים. כמו כן, הניווט הפך לנוח ובהיר יותר ומדגיש  את המגוון הרחב של הידע המשפטי והגיבוי המקצועי בכל התחומים שבמאגר.

עם ההשקה מסר גיא מיפנו, סמנכ"ל המוצרים של חשבים: "כחלק מהקו המוצרי אותו אנו מובילים בשנה האחרונה, תקדין הוא מוצר נוסף בחברה אשר עבר שדרוג טכנולוגי משמעותי ששם את המשתמש במרכז, תוך עמידה בלתי מתפשרת בסטנדרט מקצועי גבוה כנדרש בעולמות המשפטיים.

ההשקה הזו מצטרפת להשקת כל נתון החדש ולצדה השקות נוספות המתוכננות בהמשך - שנועדו להמשיך ולבסס את המובילות המוצרית שלנו עבור שוק עורכי הדין ואנשי הכספים בכלל וקהל לקוחותינו בפרט".