מיקרוסופט הודיעה היום (שני) על רכישת חברת CyberX הישראלית כדי להאיץ ולאבטח את פריסת ה- IoT (האינטרנט של הדברים) של לקוחות, זאת לאחר שהחברה הכריזה לפני שנתיים על השקעה של חמישה מיליארד דולר בנושא. סייבראקס מהווה תוספת חשובה למוצרי האבטחה של מיקרוסופט לתחום ה IoT המוצעים במסגרת הענן azure. כאמור, CyberX מאפשרת ללקוחותיה להכיר את נכסי ה- IoT הקיימים שלהם, ולנהל ולשפר את עמידות האבטחה של אותם מכשירים. 

החברה הישראלית תאפשר ללקוחות לקבל מפה דיגיטלית ויזואלית של אלפי מכשירים המצויים במקומות שונים בכל הארגון, ולאסוף מידע על מצב האבטחה והקישוריות שלהם. השגת נראות זו היא קריטית להבנה היכן עשויים להיות סיכוני אבטחה, ולאחר מכן להפחית סיכונים אלו, דבר המהווה צעד בסיסי המאפשר אבטחה של התשתית הקריטית של הארגון וגם שרשרת האספקה.

מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח הסבירה: "הטכנולוגיה והצוות של CyberX הם תוספת נהדרת למיקרוסופט. המומחיות והפלטפורמה החדשנית של CyberX, יחד עם מוצרי האבטחה המעולים של מיקרוסופט, מאפשרים למיקרוסופט להציע פתרון רב עוצמה בפריסה רחבה, המאיץ דיגיטציה עבור ארגונים בכל שלבי מסע ה- IoT/OT שלהם".