מוצר חדש שהגיע לישראל לאחרונה, במטרה לעזור לכם להשיג את התמונה העצמית הטובה ביותר, הוא ה־MonkeyStick - מוט סלפי גמיש, אשר משמש גם כחצובה לצילום עצמי בכל מצב: בעמידה, צילום מרחוק או צילום תוך כדי נסיעה ברכב או באופניים. היתרון הבולט של המוצר, שמגיע עם תג מחיר של 119 שקל, הוא הגמישות, המאפשרת לו שימושים רבים בבית ובחוץ. כך לדוגמה ניתן להניח אותו על כל משטח, לתלות אותו או להצמיד אותו אפילו לכידון האופניים ללא פחד שייפול במהלך הנסיעה. 

חיבור הטלפון למוט מבוצע בצורה הדוקה באמצעות גומייה מיוחדת, כך שגם בעת טלטולים כמו ברכיבה על אופניים הטלפון יישאר יציב. הגמישות שלו גם מאפשר להצמיד אותו לזרוע של המשתמש, שזה ממש נוח לגישה לטלפון בזמן הליכה ללא השימוש בידיים.

ה־MonkeyStick עוצב ותוכנן בגרמניה והוא בעל פטנט רשום אירופי. אורכו 42 ס"מ, המפתחים ציינו כי חומרי הגלם איכותיים ואינם נשחקים לאחר קיפולים מרובים. נוסף לכך, המכשיר מגיע עם שלט בלוטות' המאפשר להפעיל את כפתור צילום התמונה או הווידיאו בטלפון מרחוק. ניתן לחבר למוט טלפון סלולרי מכל סוג שהוא, מצלמה דיגיטלית (כמו SLR) ומצלמת גו־פרו. ה־MonkeyStick מוגן מפני מים וניתן להשתמש בו לצילומים מרהיבים מתחת למים. בסיום השימוש הוא מתקפל בקלות וניתן לאחסן אותו בתוך הכיס או התיק.