הגלקסי באדס פלוס של סמסונג הן לא האוזניות טרו וויירלס הראשונות (וסביר להניח שלא האחרונות) שהתנסיתי בהן, כך שהגעתי עם רשימת דרישות מינימליות מפורטת - והן בהחלט עלו על הציפיות.

פעמים רבות התאכזבתי מהאוזניות הגנריות לכאורה שמגיעות עם המכשיר, אבל פה זה לא המקרה - הן מציגות סאונד מרשים, שניתן לשליטה בקלות אמצעות אפליקצית Galaxy Wearable המותקנת בנוט 9 שלי.

פיצ'ר מרשים שאהבתי במיוחד הוא העובדה שחלקן החיצוני מצויד במשטח מגע המאפשר לשלוט במוזיקה, ולענות ולנתק שיחות טלפון מבלי לגעת במכשיר הסלולרי. עם זאת, קחו בחשבון שהכפתורים די רגישים, ברמה כזו שחיבוק לכלבה שלי גרם לעצירת המוזיקה.

הכפתורים הללו הם דבר די מתבקש כיום, שכן אוזניות טרו וויירלס רבות מצוידות בכפתורים פיזיים שהשימוש בהם גורם לעתים לתחושה לא נוחה (באופן אישי, למעט מקרים חריגים, אני נמנעת מלהשתמש בכפתורים הללו והעדפתי לגעת בנייד עצמו).

איירפודס פרו. האם סמסונג תשבור את ההצלחה של אפל בתחום? (צילום: צילום מסך מתוך הסרטון של אפל)
איירפודס פרו. האם סמסונג תשבור את ההצלחה של אפל בתחום? (צילום: צילום מסך מתוך הסרטון של אפל)

האוזניות בעלות זמן האזנה של 11 שעות, שמתארכות עד ל־22 שעות עם נרתיק ההטענה שלהן. הטעינה של האוזניות בכיסוי מהירה מאוד, והן הספיקו לפרק זמן מכובד של שימוש. אין ספק שמדובר באורך חיי סוללה מרשים מאוד. האוזניות מגיעות עם שלושה גודלי כנף (הנמצאת בחלק העליון של האוזנייה) וגומיות לאוזניים - דבר המאפשר להתאים אותן לאוזן של המשתמש בצורה טובה מאוד ותורם ליציבות שלהן באוזן.

האוזניות מגיעות בנרתיק טעינה קטן שלא תופס הרבה מקום בתיק, ונכנס בקלות לכיס של ג'ינס ממוצע. ניהלתי באמצעותן שיחות טלפון רבות, במקומות שקטים יותר ושקטים פחות, ולא הרגשתי הפרעות ברקע. הצד השני לא התלונן על קשיים בשמיעה או בהבנה, או על רעשי רקע חריגים.

רעשי הרקע הרגילים בהליכה ברחוב ובנסיעה בתחבורה ציבורית לא הפריעו לשמיעה, וניתן לווסת את רמת האטימה באמצעות האפליקציה של האוזניות. חשוב להדגיש כי ניתן לחבר אותן גם למכשירים שאינם שייכים לחברת סמסונג.