המערכת החדשה לאבטחה וניהול הכניסה לבית, DOORe, אותה השיקה קבוצת COBRA, מאפשרת לכם לשלוט ולהשגיח על דלת ביתכם מכל מקום בעולם ואפשרה לי לשכוח את המפתח בשקט.

מערכת DOORe כוללת מנעול חכם ופעמון וידאו המשלב מצלמה חכמה בכניסה לבית, המספקת אופציה לפתיחה ולנעילת דלת הכניסה מהנייד בכל רגע נתון. קבלת התראות ישירות לנייד על הנעשה מחוץ לדלת הכניסה, מי נכנס לבית ומתי. הכניסה לבית מתאפשרת באמצעות טביעת אצבע, או באמצעות אפליקציית DOORe לסמרטאפון בעלי מערכות הפעלה של אנדרואיד ו-iOS, יחד עם ניהול הרשאות כניסה לבני המשפחה והחברים.

אחד היתרונות הגדולים של המערכת הוא הליך ההתקנה הפשוט והמהיר, מאחר והיא מתלבשת על מנגנון הדלת הקיים ללא צורך בהחלפת הצילינדר או המפתח כמובן. ההתקנה נעשית על ידי צוות מקצועי מטעם החברה והיא ניתנת להעברה בקלות מדלת לדלת בעת מעבר הדירה.

יתרון נוסף למערכת שהיא מבוססת על רשת עצמאית שאינה קשורה לספק האינטרנט הביתי, המוצפנת לרמת אבטחה גבוהה על מנת למנוע פריצה, או השתלטות האקרים – כאשר אחסון האירועים וקטעי הוידאו המצולמים (פעמון הדלת) מאוחסנים בענן מאובטח.

הדבר החשוב ביותר ב-DOORe זה שהיא עושה בדיוק מה שהיא נועדה לעשות – להקל על ניהול דלת הכניסה ולאפשר פתיחה ונעילה מכל מקום עם השגחה תמידית – מה שאפשר לי להכניס חבר לבית לבדוק מה מצב החתולה, לבקש משליח שיניח את החבילה בתוך הבית, להכניס עוזרת ואפילו סתם להכניס מישהו לבית בלי לקום מהספה. 

המערכת כמובן עונה על בעיה שנמצאת איתנו מאז שעזבנו את המערות, אובדן המפתח כמובן, ואין תחושה טובה יותר מלהשתחרר מהעול המתכתי הזה עם בעיות הזיכרון שלי. יתרון נוסף של המערכת זה ההתראות – גם אם מישהו מבלה יותר מדי זמן באזור הדלת או מנסה לפרוץ וכמובן התראה אם השארתם דלת פתוחה.