במהלך אסטרטגי יוצא דופן הכריזה לנובו ישראל על הקמת אקדמיית גיימינג לשחקני פורטנייט. השחקנים יוזמנו להצטרף לתוכנית אימונים מותאמת אישית, שתאפשר להם להשתתף בנבחרת ייחודית ולעבור חוויית אימון אישית. 

גיימרים צעירים (מגיל 14 ומעלה) יוזמנו להתחרות על מקום בתוכנית אימונים שתימשך שישה שבועות ונבנתה במיוחד בידי הסטארט־אפ נובוס (NOVOS.GG), המפתח טכנולוגיות מתקדמות לאימון גיימרים. פלטפורמת האימון של נובוס מבוססת על ניתוח של מאות אלפי משחקים ועל עיבוד של מאות מיליוני נקודות ייחוס, במטרה ליצור לכל גיימר את תוכנית האימונים האופטימלית עבורו.

במהלך ששת השבועות, בתוכנית שנבנתה במיוחד עבורם כאמור, ילוו את הגיימרים צוותי מאמנים מקצועיים. הם יזכו לגישה לכלי האימון המתקדמים בעולם, יקבלו תוכנית אימונים, שתותאם לכל שחקן על בסיס העדפותיו וביצועיו, ילמדו איך לשמור על שגרת אימונים, ייחשפו לתוכן מקצועי מעולמות הגיימינג התחרותי, ילמדו כיצד לשדר משחקים, לשחק בצמדים ובצוותים ועוד. 

ההרשמה לתוכנית נעשית באתר legionacademy.co.il, למשך שבועיים. ההשתתפות היא ללא עלות ומספר המקומות מוגבל. בסיום תוכנית האימונים ייערך טורניר פנימי נושא פרסים בין משתתפי התוכנית, שיעניק להם את ההזדמנות לזכות בתואר ה־MVP של המחזור הראשון באקדמיית הגיימינג. התוכנית תנוהל ברובה בשפה האנגלית, והיא מתאימה לשחקני מחשב בלבד.

סיון פולק יהל, מנהלת שיווק לנובו ישראל: "כחברה שפונה לגיימרים עם טווח רחב של מוצרים, הבנו כי מלבד לחומרה, אנחנו רוצים לתת לשחקנים מתחילים את האפשרות ללמוד, להתמקצע ולשפר את כישורי המשחק שלהם כדי להיות שחקנים טובים יותר".

אור בריגה, מנכ"ל חברת נובוס: "שתי החברות נמצאות במסע תמידי לעבר שיפור חוויית המשחק של הגיימר, לנובו בעזרת החומרה המתקדמת ונובוס עם הטכנולוגיה החדשנית".