שוק הסמארטפונים הישראלי מקבל תחרות חדשה עם חדירתו לארץ של המותג Realme והצגתו של המכשיר Realme 6, שמתמקד בתצוגה חלקה, במעבד איכותי ובסוללה חזקה - וכל זה בעלות של 999 שקל. במבט ראשון הטלפון החכם החדש לא מרשים כמו מכשירי הפרימיום המהודרים, אבל בעולם הזה מה שחשוב זה מה שיש מתחת למכסה, וכאן מדובר בבשורה לגיימרים שאוהבים לשחק בנייד ולא רוצים לקרוע את הכיס.

הבשורה הגדולה שמביא המכשיר הוא המסך בגדול 6.5 אינץ' עם קצב רענון של 90HZ וקצב דגימה של 90HZ, שמאפשרים תצוגה שהיא יותר זורמת ופחות מקוטעת גם כשגוללים את המסך, מה שמורגש בעיקר במשחקים. בכלל, נראה שמי שעמד מאחורי תכנון הקו של Realme הבין את החשיבות של מכשירי הטלפון הנייד עבור חובבי משחקים, כי נראה שהוא נבנה במיוחד לזה עם מעבד חזק מסוג MediaTek Helio G90T וזיכרון RAM מהיר שמביא חוויה חלקה ולא מקרטעת בכל משחק שתנסו, כולל משחקי רשת רבי־משתתפים. המסך מוגן על ידי כיסוי גורילה גלאס 3 ובאמת מרשים לצפייה.

מה שמשלים את הסט עבור הגיימרים זו הסוללה החזקה עם טעינת פלאש 30W, המאפשרת לטעון את סוללת ה־4300mAh במלואה תוך 60 דקות בלבד. אפילו בזמן משחק כבד טעינת הפלאש ממלאת עד 55% תוך 60 דקות בלבד. הסוללה היא יתרון גדול, כי מצאתי את עצמי לא פעם עם אחוזים בודדים ותוך דקות הטלפון היה שוב בר־שימוש.

גם באזור הצילום מדובר במערכת מתקדמת יחסית לטלפון בעלות הזו - עם מצלמה אחורית מרובעת המורכבת ממצלמה ראשית של 64MP, זווית אולטרה־רחבה של 119 מעלות, עדשת מאקרו ועדשת פורטרט. התמונות מהמצלמה ברורות וחדות ובהחלט עומדות בתקן. נוסף לכך ישנה מצלמה קדמית של 16MP שתספק את כל חובבי הסלפי, יחד עם אלגוריתם יופי שמשפר את איכות התמונה לפי סוגי עור וצורות פנים.

המכשיר זמין לרכישה בחנויות ובאתר באג וברשתות פלאפון, מחסני חשמל, גו־מובייל, icell ובחנויות המובחרות.