חברת דוגית, המייבאת ומשווקת בישראל מגוון מותגים מובילים בתחום הכושר, השחייה והצלילה, תחל לשמש כיבואן רשמי של מותג האוזניות 1MORE, הנחשבת לאחת מיצרניות האוזניות הגדולות ביותר בסין. 1MORE מתמחה בעיצוב ופיתוח מוצרי אודיו, תוכנה חכמה נלווית ומוצרים לבישים. החברה שיווקה בארבע השנים האחרונות מעל ל-38 מיליון אוזניות במעל ל-25 מדינות.

מוצרי 1MORE קיבלו מספר רב של פרסים עבור איכות המוצרים ופרסי עיצוב רבים נוספים. מגזינים רבים ברחבי העולם מגדירים את האזניות של החברה בין הטובות ביותר במחיר של עד 100 דולר. בין המשקיעות ב-1MORE עם הקמתה נכללת חברת שיאומי. 1MORE ייצרה עבור שיאומי את רוב האוזניות וכיום עדיין מעצבת ומייצרת חלק מן הדגמים

בין המוצרים אשר יושקו בישראל: אוזניות כפתור Stylish True Wireless מעוצבות במגוון צבעים ייחודיים, אוזניות אלחוטיות Dual Driver, אוזניות גיימרים Spearhead VR, אוזניות ספורט אלחוטיות iBFree Sport, אוזניות True Wireless ANC ועוד. 

מחיר: בין 50 ל-849 שקלים (תלוי בדגם)

אוזניות iBFree Sport של 1MORE (צילום: יח''צ)
אוזניות iBFree Sport של 1MORE (צילום: יח''צ)

קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי בישראל, השיקה בישראל את מכשיר ה-Redmi 9A, סמארטפון מוזל עם יכולות מתקדמות. המכשיר ישווק בישראל בגרסה יחידה שתכיל זיכרון פנימי בנפח 32 ג'יגה, וזיכרון RAM בנפח שני ג'יגה. הוא כולל מסך 6.53 אינץ' ברזולוציית HD Plus עם יחס צפייה רחב של 20:9, בתצורת DotDrop עם שוליים דקים ותמיכה במנגנון להפחתת האור הכחול על מנת להגן על עיני המשתמש.

בנוסף, כולל המכשיר סוללת ענק בנפח 5,000mAh שתאפשר שעות ארוכות של משחק (14 שעות), שיחות טלפון (עד 38 שעות) ומוסיקה (עד 168 שעות האזנה רצופות). כמו כן, מכיל ה-Redmi 9A את מערכת השבבים Helio G25 MediaTek המיוצרת בהליך 12nm חדשני וחסכוני בצריכת החשמל. השבב כולל 8 ליבות עיבוד בתדר מקסימלי של 2.0GHz ומאיץ גרפי (GPU) מסוג PowerVR8320 בתדר של עד 650MHz.

עוד מציע ה-Redmi 9A תמיכה בטכנולוגיית HyperEngine לחוויית משחק חלקה ומהנה יותר, כאשר זיכרון האחסון של המכשיר ניתן להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD. כמו כן, המכשיר כולל שקע 3.5 מ"מ לחיבור אוזניות.

מחיר: 499 ש"ח, עם 24 חודשי אחריות יצרן של היבואן הרשמי

שיאומי Redmi 9A (צילום: יח''צ שיאומי)
שיאומי Redmi 9A (צילום: יח''צ שיאומי)

כמו כן, השיקו בהמילטון (במקביל להשקתם בעולם) את הסטרימר החדש - Mi TV Stick וצמיד הכושר החכם Mi Band 5. כאמור, צמידי הכושר החכמים של שיאומי בסדרת Mi Band הפכו למוצרי המחשוב הלביש מהפופולריים בעולם בשנים האחרונות עם יכולות מתקדמות ותג מחיר אטרקטיבי.

צמיד הכושר החדש של שיאומי מגיע עם מסך מגע צבעוני מסוג AMOLED בגודל 1.1 אינץ' וברזולוציית 294X126 פיקסלים שיציג שיחות והודעות נכנסות, התראות, שעה ותאריך, פרטי מזג האוויר ועוד. ה-Xiaomi Mi Band 5 כולל תמיכה בבלוטות' 5.0, סוללה פנימית שתאפשר עד 14 ימי עבודה רצופים ללא טעינה, כמו גם מד דופק עם אלגוריתם משופר המסוגל לנטר אחר דפיקות הלב של המשתמש לכל אורך היום. כמו כן, הצמיד עמיד בפני מים עד לעומק של 50 מטרים, וניתן להתקלח ולשחות עימו. 

צמיד הכושר Mi Band 5 לוקח צעד אחד קדימה את יכולות הניטור אחר המשתמש בפעילויות ספורטיביות מסוגים שונים, ומסוגל לבצע ניטור אחר: מרחק, ספירת צעדים, שריפת קלוריות, מעקב אחר מחזור חודשי לנשים ועוד. כמו כן, תומך הצמיד  במצבי ספורט מגוונים, כולל ריצה, יוגה, רכיבה, שחייה, הליכה, אימון חופשי, קפיצה בחבל, רכיבה באולם ואחרים.

צמיד הכושר החכם - שיאומי Mi Band 5 (צילום: יח''צ שיאומי)
צמיד הכושר החכם - שיאומי Mi Band 5 (צילום: יח''צ שיאומי)

Mi TV Stick, מזרים המדיה החדש מגיע בממדים קטנים המזכירים התקן אחסון נייד, וכולל מחבר HDMI המתחבר באופן ישיר לטלוויזיה, והופך כל טלוויזיה נתמכת לטלויזיית אנדרואיד חכמה, ללא צורך בכל כבל או חיבור חיצוני. הסטרימר מריץ מערכת ההפעלה Android TV 9.0 ומציע פונקציות מתקדמות כמו חנות יישומים (Google Play) עם מגוון נרחב של יישומים: נטפליקס, Amazon Prime, יוטיוב, ספוטיפיי ועוד.

כמו כן, מזרים המדיה תומך ב-Chromecast  מובנה המאפשר הזרמת מדיה מהסמארטפון או הטאבלט ישירות לטלוויזיה באופן אלחוטי. כמו כן, תומך ה-Mi TV Stick בעוזרת הוירטואלית Google Assistant המאפשרת לשלוט על מוצרי בית חכם ישירות מהטלוויזיה באמצעות פקודות קוליות הניתנות דרך השלט.

מחיר: 199 ש"ח

הסטרימר של שיאומי - Mi TV Stick (צילום: יח''צ שיאומי)
הסטרימר של שיאומי - Mi TV Stick (צילום: יח''צ שיאומי)

הסמארטפון, השעון החכם והסטרימר זמינים בסניפי רשת שיאומי – Mi Store בדיזינגוף סנטר תל אביב, קניון מול היום אילת וקניון הקריון קריית ביאליק; אתר שיאומי ישראל; באתרי הסחר ואצל המשווקים המורשים: KSP, אייבורי, קרביץ, מחסני חשמל, אל"מ, עולם הקולנוע, וואלה שופס, עזריאלי, לאסט פרייס ופטקום.