יש לי רשימת דרישות סף מוגדרות כשזה נוגע לאוזניות, והאוזניות האלחוטיות של JLab Audio ענו על כולן, ואף יותר מכך. קיבלתי לידיי את דגם ה־Epic ANC Wireless Earbuds, המבטיח חוויית שיחה והאזנה למוזיקה באיכות גבוהה, עם חמישה מיקרופונים מובנים לסינון רעשים אקטיבי וסוללה עוצמתית שמספיקה ל־14 שעות של האזנה אלחוטית למוזיקה ושיחות טלפון, ועד 11 שעות עם פונקציות בלוטוס ומסנן רעשים מופעלות סימולטנית.

כשהסתכלתי עליהן, עלו לי בראש שתי שאלות: אם הן יתאימו לאוזניים הדי קטנות שלי, או שאצטרך לשחק עם הגומיות הרבות המצורפות אליהן, ואם אפשר יהיה להשתמש בהן בנוחות, גם כאשר אעטה מסיכה (אומנם האוזניות אלחוטיות, אך ישנם חוטים מעורבים, מעצם העובדה שאלו אוזניות בעלות קשת עורף). הופתעתי מאוד מנוחות השימוש שלהן - הן לא היו מסורבלות או כבדות מדי עבורי, והן סיפקו את מידת האטימה המושלמת. מצד אחד הצלחתי לשמוע את מה שקורה סביבי ומצד אחר הצלחתי להתמקד בפודקאסט שלו האזנתי. ניהול שיחות טלפון איתן היה נוח מאוד, ומי שהיה בצד השני (והוא רגיש לרעשי רקע) סירב להאמין שאני משתמשת באוזניות אלחוטיות ולא מדברת ישירות למכשיר.

מנגנון סינון הרעשים כולל שלוש דרגות שונות, כך שיכולתי לבחור אם אני רוצה להיות מחוברת לקולות הרקע סביבי (למשל בטיול עם הכלבה) או שאני צריכה סינון רעשים ברמה גבוהה, כדי שאוכל להתרכז בשיחת טלפון חשובה או בלמידה לבחינה. המנגנון ידידותי למשתמש, ונעזרתי בו רבות, מה ששיפר באופן ניכר את חוויית השימוש. אפשר גם להשתמש בכבל AUX המצורף לערכה ולהאזין למוזיקה בצורה חוטית - בטיסות או כשהסוללה נגמרת.

האוזניות נוחות ומצוידות בקשת עורף גמישה ואלסטית. את כל הפונקציות החשובות אפשר להפעיל ישירות מהמקשים שעל גבי רצועת הצוואר ולא צריך לגעת במכשיר בשביל לשלוט בווליום, להעביר שיר או לענות לשיחה. האוזניות נצמדות זו לזו באמצעות מגנט מסביב לצוואר, דבר שמקל על המשתמשים ומונע מהן להסתבך בחפצים שונים כשהן לא בתוך האוזניים. הן מתקפלות בצורה טובה מאוד, ואפשר להכניס אותן גם לתיק קטן. אני בחרתי להכניס אותן לכיסוי המצורף לאריזה, ולמעשה זהו הכיסוי האיכותי ביותר שנתקלתי בו לאוזניות מסוג זה. הוא מספיק גדול כדי שיהיה אפשר להכניס אליו גם כבל טעינה, או כבל AUX. 
מחיר האוזניות: 399 שקלים.