אם יש דבר אחד שלמדתי בשנה האחרונה, זה שהמוצר הכי חשוב בבית בזמן סגר הוא מכונת קפה, ובטח כזו שיודעת לנקות את עצמה בין הפעלה להפעלה. חברת נספרסו השיקה את מכונת הקפה החדשנית Gran Lattissima, שמגיעה עם מסך מגע רחב ושישה מתכוני קפה מבוססי חלב מתוכנתים ומוכנים להפעלה מיידית בלחיצת כפתור.

המכונה מאוד נוחה להרכבה ותפעול, וכאמור מגיעה עם שישה מתכונים מוכנים: קפוצ'ינו, לאטה, לאטה מקיאטו, פלאט וויט, חלב חם וקצף חלב. בנוסף, היא מתוכננת מראש לשלושה גדלים שונים לכוס, המותאמים לסוגי קפה שונים. יש אפשרות להתאים ולתכנת את הגודל של הכוס האישית של המשתמש, וגם זה בלחיצת כפתור אחת. הפעלת המכונה זריזה מאוד, בעיקר בזכות מתקן החימום המהיר, שמבטיח שהמכונה תהיה מוכנה להפעלה ולשימוש תוך שניות. כדי לחסוך בחשמל ולהימנע מתקלות, המכונה נכנסת למצב של כיבוי אוטומטי לאחר כעשר דקות ללא שימוש.

הנוחות של מכונת ה־Gran Lattissima מתבטאת גם באמצעות מתקן החלב, עם קיבולת של 500 מ"ל, שמאפשר לכם להחזירו לאחסון ולשמירה על טריות במקרר כאשר המכונה לא בשימוש. מכונת הקפה גם יודעת להתריע על תקלות או אירועים הדורשים התערבות כמו מכל מים ריק או צורך בניקוי צינורית הקיטור או ניקוי אבנית. תהליך ההפעלה פשוט, ולא ידרוש מכם לפתוח בית קפה: מוודאים שיש מים במכל האחורי וחלב במתקן הצדדי, מכניסים קפסולת קפה למתקן המיועד ובוחרים את סוג הקפה. 

פעולת הניקוי של המכשיר פשוטה, והיא נדרשת לאחר שימוש מתמשך. המכשיר ניתן לפירוק מהיר כדי לאפשר שטיפה יסודית, ותהליך ההרכבה מחדש אינטואיטיבי ופשוט. מה שמאפשר לנו את הפריבילגיה הזו היא מערכת הניקוי המתקדמת של המכונה, שמופעלת בין כל שימוש ושתוודא שלא תתעצלו לנקות בין כוס לכוס. 

מחיר המכונה הוא 1,990 שקל. לקראת ראש השנה נספרסו משיקה את המוצר עם הטבה מיוחדת - עד 10 באוקטובר - שבמסגרתה יינתן ברכישה שובר למימוש שמונה שרוולים במתנה.