הדרך הכי טובה לתאר את הכותר החדש  ROCKET ARENA, שפותח על ידי Final Strike Games והופץ על ידי Electronic Arts , הוא חוויה כיפית, נטולת אסטרטגיה או צורך בחשיבה מיותר, ומאוד נעימה לעין ויזואלית.

המשחק ROCKET ARENA כשמו הוא - זירת מלחמה רבת משתתפים (יש גם מוד אופליין אבל הוא די מיותר), שהמטרה העיקרית היא ל"פוצץ" את היריב שלכם מחוץ לעולם הקרב, כאשר כל דמות מצוידת בנשקים ואביזרים הייחודיים לה, מה שמוסיף המון עומק ותוכן למשחק, אבל לרוע המזל הכלים המגוונים האלה לא באים לידי ביטוי שצריך לתכנן מהלכים במהלך הקרב.

הסיבה לכך היא שאין הרבה מהלכים שצריך לעשות מעבר לירות כמו משוגע ולקוות לטוב. "רוקט ארינה" מאפשר לשחק רק בקבוצות של 3 על 3, שהדגש הוא שהירי לא יהרוג אתכם, הוא פשוט מוציא אתכם מהמשחק לזמן קצר, לפני אתם עפים בחזרה לאקשן. במקום מד בריאות לשחקנים יש מד שקובע כמה רחוק השחקן יעוף מהפגיעות, שהטריק הוא לחבר כמה שיותר קומבואים ולשלב את הכלים המגוונים של הדמויות כדי להשיג יתרון. התוצאה היא מאוד כיפית וכאוטית, שכל שחקן מפרק צרורות ללא הבחנה או הכוונה.

עולם המשחק, שמורכב כרגע מ-12 שלבים שונים (בהם מקדשים, ג'ונגלים ומדבריות), מעוצב בצורה מדהימה ומוסיף לתחושת ההנאה, אך עם זאת יש מחסור ברמת האינטראקטיביות שלהם. מקום נוסף שהמשחק חזק בו מבחינה ויזואלית ורעיונית אלו הדמויות, אפשר להבחין שחשבו לעומק על אופן הצגת הדמויות וכל אחת נראית ומשוחקת בצורה שונה. חשוב להדגיש שהמודלים אינם ריאליסטיים ומזכירים יותר סדרה מצוירת, אך רמת הפרטים בדמויות והיכולות המגוונות שלהם מצטיינים במקרה הזה.

לכל דמות יש סיפור רקע, אישיות ואפילו יריבויות ומערכות יחסים עם שאר הצוות, וזה נחמד ללמוד יותר עליהם תוך כדי משחק. מה שחסר זה שאותן דמויות ישלימו אחד את השנייה במהלך הקרבות, המחסור בשיתופי פעולה כאלה מונע קידום אסטרטגיה קבוצתית. אבל כן צריך להכיר את נקודות החולשה של כל אחת מהדמויות, במיוחד שיש כאלה שניחנות ביותר מהירות או יכולת להתעופף עם פחות מגבלות, הכלים הכי חשובים לטעמי במשחק. יש גם אפשרויות לעשות התאמות לדמויות ככל שנפתחים יותר שלבים במשחק ולאבזר אותם ביכולות או תכונות חדשות, כמו אליל שמאפשר לכם לספוג פחות נזק מהטילים וכדומה.

מבחינת תוכן המשחק מוגבל למספר מצבי משחק, שרובם משוחקים באופן דומה (לירות בכל מה שזז) כדי להשיג מטרות שונות. במוד המשחק "נוקאאוט" כל המטרה היא להעיף את היריבים שלכם מחוץ לזירה כמה שיותר פעמים בשביל לצבור נקודות נוקאאוט ולנצח. מוד משחק שני הוא יותר ספורטיבי ונקרא "רוקטבול", בו אתם צריכים להרים את הכדור ולהבקיע על ידי זריקה או ירייה של הכדור לשער של הקבוצה היריבה. מוד יותר מלחמתי הוא "מגה רוקט" שבו אתם צריכים לכבוש ולהגן על נקודה מסוימת, בזמן שאתם מפוצצים את יריבכם לחלל. בנוסף יש מצב משחק שנקרא "חיפוש אוצר", שבו אתם צריכים לאסוף מטבעות לאורך המפה, ושוב תוך כדי שאתם והשחקנים היריבים מפוצצים אחד את השני. בנוסף יש מצב משחק שהוא נגד המחשב, בו אתם וחברים לרשת מתאחדים לנצח רובוטים לא חכמים במיוחד.

למרות המגבלות על כמות המשתתפים וחוסר האסטרטגיה בקרבות, "רוקט ארינה" מפצה על כך עם השקעה בעיצוב ואפיון הדמויות ועם אזורי משחק יפיפיים, והוא מצליח לספק הנאה שלא דורשת יותר מדי מחשבה או עיסוק באסטרטגיות, ולפעמים זה כל מה שאנחנו צריכים.

עותק הסקירה התקבל הודות לעדלי יונייטד, היבואנית הרשמית של הכותר בישראל. ROCKET ARENA זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים.