אפל תקיים מחר בערב אירוע הכרזה וירטואלי, שיועבר בשידור חי לכל העולם, במהלכו היא צפויה לחשוף מוצרים חדשים. הוא צפוי להיות שונה מהרגיל, שכן אירועי ההשקה שאפל מקיימת בחודש ספטמבר גדולים מאוד וכוללים משתתפים רבים. זו המועד בו החברה נוהגת להכריז על מכשירי הדגל החדשים, אך עדיין לא ברור האם בין המוצרים תהיה גם סדרת האייפון 12, שכן על פי דיווחים מהתקופה האחרונה, זו תוכרז רק בחודש הבא, בשל עיכובים שגרמה מגפת הקורונה.

בהתאם למסורת, החברה לא חשפה אילו מוצרים ושירותים יושקו באירוע הקרוב, אך על פי ההערכות והדיווחים השונים, הוא צפוי לכלול מספר מוצרים חדשים. במידה וסדרת האייפון 12 אכן תוכרז מחר, היא תכלול ככל הנראה ארבעה מכשירים שונים - אייפון 12, אייפון 12 מקס, אייפון 12 פרו, ואייפון 12 פרו מקס. בנוסף, החברה תציג לראשונה החברה את ה-Navy Blue (כחול-כהה), אשר יחליף את צבע ה-Midnight Green אותו הכרנו עם סדרת האייפון 11 פרו, בשעה ששאר הצבעים בסדרה צפויים להמשיך ולהגיע כסדרם.

מכשיר האייפון 12 הסטנדרטי צפוי לכלול בחזיתו מסך בגודל 5.4 אינץ', כאשר דגם המקס (שצפוי להוות המחליף הרשמי לאייפון 11) יכלול מסך בגודל 6.1 אינץ'. דגם הפרו יצויד אף הוא במסך 6.1 אינץ', אך הגוף שלו יהיה עשוי מפלדת אל-חלד וזכוכית, בניגוד למקס ולדגם הסטנדרטי - עם גוף אלומיניום וזכוכית, בדומה לאייפון 11. מכשיר הדגל המרכזי של השנה יהיה האייפון 12 פרו מקס, שיגיע עם מסך בגודל 6.7 אינץ'. בדומה לדור הנוכחי, נוכל להבחין כאן במגרעת בגודל זהה, יחד עם גוף עשוי פלדת אל-חלד וזכוכית למסך ולגב המכשיר.

על פי מספר דיווחים נוספים, רוכשי האייפונים בסדרה הבאה צפויים להיפרד לשלום מהמטען הכלול באריזה, כך שבאריזה נוכל למצוא רק את מכשיר האייפון וכבל טעינה. את ראש המטען ניתן יהיה לרכוש בנפרד עבור תוספת של כ-50 דולרים לראש מטען מהיר בהספק של 20 וואט, מה שמעיד על שדרוג מצידה של אפל מטעינה בהספק של 18 וואט לטעינה בהספק של 20 וואט.

בנוסף, החברה צפויה להכריז על סדרה חדשה של השעונים החכמים. ה-Apple Watch מסדרה 6 לא צפוי ככל הנראה לקבל שדרוג משמעותי השנה, זאת לאחר שלפני שנתיים קיבל עיצוב חדש וחיישן לבדיקת ECG ובשנה שעברה קיבל תצוגת Always-On.  על פי הדיווחים השונים, נראה שהשנה התכונה הבולטת ביותר תהיה ההוספה של חיישן לבדיקת חמצן בדם. בגזרת העיצוב, נראה הוא יישאר זהה לקודמיו ללא שינויים משמעותיים.

אם לשפוט על פי השנים הקודמות, ייתכן ונראה מכשירי iPad חדשים, מחשבי Mac נוספים ואוזניות AirPods חדשות. עם זאת, ייתכן שחלק מהמוצרים הללו יידחו לחודש הבא, ויושקו ביחד עם האייפון.