חברת LG חשפה היום (שני) את המכשיר הראשון בסדרת מכשירי ה-Wing. מדובר במכשיר בעל שני מסכים, בצורה שונה מכל מה שראינו עד כה בשוק, כאשר אלו המחזיקים ב-Wing יכולים להחליף בצורה פשוטה וקלה  בין שני מצבים - ממצב Basic למצב Swivel - במסגרתו המסך הקדמי מסתובב על צירו 90 מעלות בכיוון השעון למצב מאוזן, וכך נחשף מסך נוסף בגודל של 3.9 אינץ'. כאמור, בעת השימוש במצב Swivel, ניתן להציג אפליקציות על שני המסכים יחדיו או שתי אפליקציות שונות בעת ובעונה אחת על כל מסך בנפרד.

התצוגה הייחודית של ה-LG Wing, שניתן להחזיק אותו במספר זוויות שונות, פותחת מגוון של אפשרויות ואופציות לאינטראקציות ייחודיות מול אפליקציות ויישומים רבים, המאפשרות לבצע בקלות כמה פעולות בו זמנית. המשתמשים יכולים לצפות בסדרות והסרטים האהובים עליהם במסך הראשי ותוך כדי לחפש מידע על השחקנים במסך השני או לדבר עם חברים על הסצנה שהם כרגע ראו. פיצ'ר ה-Multi app מאפשר ליצור קיצורי דרך לצמדי אפליקציות שלרוב מופעלות יחדיו וכך ניתן להפעיל אותן בקלות. 

המסך הראשי של המכשיר ברזולוצייה 6.8 אינץ' P-OLED Fullvision עם יחס רוחב וגובה של 20.5:9, כאשר המסך השני לא רק מרחיב את אפשרויות הצפייה במכשיר, אלא גם משמש לאחיזה נוחה בזמן שהמסך הראשי במצב מאוזן.

LG WING (צילום: LG)
LG WING (צילום: LG)


מערך הצילום של המכשיר כולל מצלמת סלפי נשלפת באיכות 32 מגה-פיקסל, ושלוש עדשות בצידו האחורי של המכשיר: 64 מגה-פיקסל ראשית, 13 מגה-פיקסל לזווית רחבה, ו-12 מגה-פיקסל המיועדת במיוחד לצילום בזמן שהמסך ניצב על צירו ב-90 מעלות, והמסך המשני משמש כמעין ידית אחיזה ("גימבל"). בהתחשב בתצורה יוצאת הדופן, משקלו של המכשיר ועוביו אינם כה שונים מאלו של רוב מכשירי הדגל בשוק.

טרם נחשף תג המחיר של ה-WING, שיושק בדרום קוריאה בתחילת החודש הבא, ובהמשך בשווקי מטרה נוספים באירופה, צפון אמריקה וישראל. המכשיר צפוי להיגע לישראל בחודש נובמבר.