משרד "רימון-כהן ושות'", המתמחה בייעוץ אסטרטגי ויחסי ציבור, חתם על הסכם שיתוף פעולה עם משרד יחסי הציבור "NettResults" בדובאי והאזור. ההסכם יאפשר להעניק שירותי ניהול קמפיינים תקשורתיים לחברות הייטק בדובאי ובישראל הכוללים יחסי ציבור, ניו-מדיה וניהול משברים.

NettResults היא חברה בינלאומית ותיקה לייעוץ תקשורתי, הפועלת כבר למעלה מ-20 שנה. לחברה משרדים בדובאי, אבו דאבי, ריאד וקליפורניה והיא מעסיקה צוותים ייעודיים העובדים בלמעלה מ -100 משרדים הממוקמים ב- 55 מדינות באמריקה הלטינית, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ואסיה. כל צוות כולל אנשי יחסי ציבור מקומיים הדוברים את השפה ומכירים את התקשורת ואת התרבות המקומית. על פי ההסכם בין שתי החברות, תשמש מחלקת ההייטק הוותיקה של "רימון כהן" כצוות הישראלי של NettResults.

ההסכם יאפשר לחברת "רימון-כהן", בהובלתו של רוני רימון, להציע שרותי יחסי ציבור לחברות טכנולוגיה ישראליות שמעוניינות לקבל חשיפה תקשורתית במדיה בערבית ובאנגלית במדינות המפרץ ובמדינות נוספות בהן פעילה החברה הבינלאומית. בנוסף, תשמש החברה כזרוע הישראלית של NettResults ותנהל את יחסי הציבור, של חברות ההייטק הרב לאומיות אותן מייצגת החברה באזור המזרח התיכון, במדיה הישראלית.

מיכל זילבר ועידית רוזנברג, שותפות ברימון-כהן ומנהלות מחלקת ההייטק: "לקוחותינו פעילים במגוון מדינות ברחבי העולם, ואנו מספקים להם שירותי ייעוץ תקשורתי בישראל ובמדינות שונות בארה"ב, אירופה והמזרח מזה שנים. עם ההסכם ההיסטורי שנחתם בין ישראל לאמירויות הבנו כי חברות ישראליות רבות ירחיבו את פעילותן העסקית גם לאזור זה ולכן היה לנו חשוב להתאים את שירותינו לעידן העסקי החדש". 

רוני רימון, מייסד "רימון-כהן ושות"': "אנחנו מעניקים הזדמנות מצויינת לחברות ישראליות בכל התחומים לחדור לשווקים באמירויות".