סטרטאפ ישראלי מסייע לחברות האוטובוסים לתכנן את השירותים

הסטרטאפ Optibus משתמש בטכנולוגיה של אמזון, במטרה לייעל את פעילות האוטובוסים. בחברה הסבירו: "האלגוריתם יודע לבצע הקצאה אוטומטית, תוך כדי התחשבות בתנאי העובדים ומצב התנועה"

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
אוטובוס של דן, ארכיון (אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה)
אוטובוס של דן, ארכיון (אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה) | צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

הסטארט־אפ הישראלי Optibus, שהוקם בשנת 2014 על ידי עמוס חג'אג' ואיתן ינובסקי, נועד לעזור לחברות התחבורה הציבורית לשפר את הפעילות שלהן ולגרום לאנשים לעזוב את הרכב הפרטי ולעבור לנסיעה באוטובוס. "הפתרון שפיתחנו מאפשר לבצע אופטימיזציה של מערכות התחבורה הציבורית, במטרה להציע שירות יעיל יותר באוטובוסים", מסביר ינובסקי, המכהן כ־CTO בחברה.

תגיות:
תחבורה ציבורית
/
אוטובוסים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף