אני מודה, כשאמרו לי שיש משקפי שמש המשמשים גם לשמיעת מוזיקה, לא חשבתי שמדובר במשהו שיעניין אותי, אבל לאחר כמה ימים של הליכות מוזיקליות בשמש ללא המטרד שנכנס לתוך האוזניים, אני כבר רוצה לדעת אילו עוד שימושים אפשר לעשות עם הטכנולוגיה הזו.

ניופאן, היבואנית הבלעדית של BOSE בישראל, השיקה את BOSE Frames - משקפי שמש עם רמקולי BOSE מובנים בתוכם, לחוויית סאונד אישית ואיכותית. חשוב להדגיש: לובשים את המשקפיים בצורה רגילה, שום דבר לא נכנס לאוזן, הסאונד מקיף אתכם ורק אתכם. לאחר ניסויים רבים עם הסביבה, בחנו ואישרנו שרק מרכיב המשקפיים שומע את הצלילים בעוצמה.

הם מגיעים בשני דגמים: בעיצוב פרימיום עדכני עם עדשות UVA/UVB דגם רונדו (Rondo) - בעלי מסגרת מרובעת; ודגם אלטו (Alto) - עם מסגרת מעוגלת וקטנים יותר. במשקפיים ישנן קישוריות Bluetooth ו־Bluetooth LE, חיישן תנועה מובנה, מיקרופון מובנה, והם מאפשרים מעבר להאזנה למוזיקה, גם ניהול שיחות טלפון ללא הפרעות. 

משקפי שמש עם רמקול מובנה (צילום: יחצ)
משקפי שמש עם רמקול מובנה (צילום: יחצ)

העדשות הן איכותיות וניתנות להחלפה, והבטרייה מאפשרת עד ארבע שעות שימוש. הם עמידים בפני מזג האוויר וזיעה וניתנים לשליטה קלה וזריזה על ידי אפליקציית BOSE Connect. גם תהליך ההטענה, שנעשה באמצעות כבל USB הוא מאוד מהיר, כך שלא תיתקעו בלי אנרגיה במהלך היום.

כפתור ההפעלה הינו הכפתור היחיד במשקפיים, ומאפשר פונקציות מרובות כדוגמת קבלת והפסקת שיחה, חזרה אחורה או העברה קדימה לשמיעת שיר והפעלת העוזר האישי (Voice Assistant), וגם להחליש את הסאונד.

המוצר מאושר על ידי ה־FDA ומגיע עם 12 חודשי אחריות בינלאומית. המחיר המומלץ לצרכן הוא 1,190 שקל, וניתן להשיגו בחנות הדגל BOSE Center דיזיין סנטר, BOSE Center דיזנגוף סנטר, רשת חנויות BUG, חשמל נטו, YoYo Digital וא.ל.מ TLV.