בעקבות MeToo: צ'ט בוט למיניות בקרב בני נוער

הארגון האמריקאי Planned Parenthood פיתח צ'ט בוט מיוחד בשם Roo, שקיים מאז השקתו בפברואר 2019 מיליוני שיחות עם בני נוער, בהן על תהליך ההתבגרות ומיניות

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
נערה בצ'אט
נערה בצ'אט | צילום: אינג אימג'

הארגון האמריקאי Planned Parenthood פיתח צ'ט בוט מיוחד בשם Roo, שקיים מאז השקתו בפברואר 2019 מיליוני שיחות עם בני נוער, בהן על תהליך ההתבגרות ומיניות.

"במקרים רבים אנשים שואלים למשל 'מה זה בהסכמה?' ו'איך מקבלים הסכמה?', בהשפעת מה שהם קוראים ורואים בתקשורת על תנועת MeToo", סיפרה מוליטור בראיון למנהל מערך התוכן והשיווק של CoCoHub ערן סורוקה. "זו דרך יפה לראות איך בני הנוער מתבגרים ולמעשה לוקחים על עצמם להוביל שינוי חברתי. נחמד לדעת שאנשים מגלים יוזמה, כדי להבין את הדרך הנכונה לעשות דברים באופן מכבד".

מוליטור פירטה על התוכניות להרחיב את היכולות של Roo, וכיצד הצ'ט בוט עוזר לחנך את הדור הבא נגד בריונות ושפה פוגענית, מדוע בני הנוער מרגישים בטוחים יותר לדבר עם צ'ט בוט מאשר עם אדם מבוגר, ואפילו איך הם מזהים שאדם מבוגר מתחזה לנער או נערה.

תגיות:
מיניות
/
metoo
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף