פתרון מיוחד לימי הקורונה: קסמבה, חברה בת של לייבפרסון, השיקה אפליקציה בשם HeyExpert, פלטפורמת מומחים חדשה המאפשרת לבעלי עסקים להקים עסק וירטואלי ללא עלות. האפליקציה מאפשרת למומחים להעניק יעוץ בתחומים שונים - החל מייעוץ פרקטי דוגמת יועצי משכנתאות, רואי חשבון או סוכני ביטוח, לבין מקצועות הרוח לחיזוק ותמיכה בתקופה מאתגרת זו כמו פסיכולוגים ויועצי הורות או זוגיות. האפליקציה היתה אמורה להיות מושקת רק בשנה הבאה, אך הסגרים שהוטלו בעקבות התפשטות נגיף הקורונה הובילו להחלטה להאיץ את הפיתוח, ובימים אלה היא מושקת לראשונה בישראל. 

אחד השימושים באפליקציה הוא מתנ"ס וירטואלי, שהוקם על גבי הפלטפורמה, ביוזמתם של ועד ההורים בבית הספר היסודי הירוק בכפר סבא מתוך הרצון להפיג את הסטרס אצל הילדים ולהפוך את התקופה הזאת למשהו חוויתי יותר. כאמור, תקופת הסגר עוררה חרדות רבות בקרב הילדים, מעצם האפשרות כי בני משפחתם או חבריהם יחלו בקורונה, ומעצם הלחץ של משרד החינוך לעמוד ביעדים ולהסתגל לשיטת למידה שונה מהרגיל. 

הפלטפורמה של המתנ''ס הויטרואלי באפליקציה (צילום: באדיבות לייבפרסון)
הפלטפורמה של המתנ''ס הויטרואלי באפליקציה (צילום: באדיבות לייבפרסון)

ועד ההורים לקח את פלטפורמת ה-HEYEXPERT, ואסף לתוכה מדריכים שמעבירים שיעורים בזום בתחומים השונים - החל ממדעים ונגינה, עד תחומים כמו תנועה ופיסול. חשוב לציין כי בעבור חלק מהשיעורים הילדים זקוקים לחומרים מתאימים, ולכן כל ילד מקבל ישירות עד הבית קיט עבודה מיוחד, שנשלח בעזרת אחד ההורים הפעילים באזור, תוך הקפדה על הכללים ושמירה על ריחוק חברתי. עלות השיעורים נעה בין 20 ל-50 שקלים (בהתאם לסוג השיעור) והפעילויות מחולקות לפי הגילאים השונים - כיתות א' עד ו'.  יום הלימודים בזום מסתיים בשעה 12:00, כאשר HEYEXPERT בנתה מערכת שעות המותאמת להמשך יום הלימודים. 

בעקבות הצלחת הפרויקט, ערים נוספות, בהן גבעתיים ופרדס חנה, מעוניינות גם הן להתחיל פעילויות מהסוג הזה.