רגע לפני שמכירת האייפון 12 בישראל מתחילה, בשורה גדולה לחובבי האייפון בישראל. חברת אפל הסמיכה את היבואנית בישראל, idigital לתקן מסכים של אייפון בסניפים, החל מחודש ינואר 2021. בעקבות המהלך, idigital תקים ותפעיל מינואר בסניפי הרשת שירות לתיקון מסכים של מכשירי אייפון. כל התיקונים יהיו בחלקי חילוף מקוריים ורישמיים של Apple.

השקת האייפון החדש

כך, לראשונה בישראל, ניתן יהיה להחליף למסך מקורי תוך שעות ספורות ועד 24 שעות לכל היותר. המעבדות שיוקמו בסניפים כולן מאושרות על ידי אפל ועומדות בסטנדרטיים השירותיים שקבעה. בשלב הראשון יוקמו עמדות כאלה בתשעה סניפים, ובהמשך יוקמו בסניפים האחרים.

עד כה, מדיניות אפל בכל העולם הינה שחלקי חילוף מקוריים מסופקים על ידה רק למעבדות רשמיות. המשמעות היא שכל התיקונים הנעשים במעבדות הפרטיות הפזורות ברחבי הארץ  הם בחלקים לא מקוריים או משומשים. החלפת מסך שבור למסך מקורי משמעותית מאוד שכן במידה ומסך האייפון מוחלף למסך לא מקורי או במעבדה לא רישמית, אחריות היצרן על המסך מתבטלת. בנוסף, פונקציית טאצ׳ ID אינה פועלת והעמידות לנוזלים נפגמת.
 
איילת צרפתי רוזן, מנכ״לית idigital, אמרה כי ״במשך שנים מובילה idigital את חווית אפל בישראל. ההסמכה החדשה של אפל מאפשרת לנו כעת לעשות שינוי בשוק תיקוני המסכים בישראל. בזכות הפריסה של 18 סניפים והיותנו מעבדה מורשית, נוכל לייצר לראשונה בישראל, אופציה מהירה לתיקון רשמי ובחלקים מקוריים״.