מכשיר הטלפון החדש של סמסונג, ה־Galaxy Z Fold2, הדור השלישי במשפחת המכשירים המתקפלים של החברה - מהווה קפיצת מדרגה משמעותית מקודמיו, והוא מרשים מאוד, הן מבחינת הביצועים והן ברמת הפרקטיות והיעילות של פונקציית המסך המתקפל.

בניגוד לדור הקודם של המתקפלים, שדמו למראת איפור קטנה (בסגנון ובגודל), הרי שהמכשיר החדש בצורתו המקופלת מזכיר טלפון נייד בצורתו המקורית, וכאשר הוא נפתח הוא הופך לסוג של טאבלט קטן, מושלם לצפייה בתכנים ועבודה בדרכים.

חשוב להדגיש כי גם שהמכשיר "סגור" הוא עדיין מתפקד כטלפון חכם, כאשר מסך האינפיניטי O החיצוני, בגודל 6.2 אינץ', מאפשר לבצע את כל מה שאתם רגילים בטלפון נייד (הודעות, גלישה, אפליקציות וכדומה), בלי הצורך לפתוח את המכשיר כל פעם מחדש.

סמסונג גלקסי - Galaxy Z Fold2 (צילום: יח''צ)
סמסונג גלקסי - Galaxy Z Fold2 (צילום: יח''צ)


כאשר המכשיר פרוש, גודלו של המסך הראשי הוא 7.6 אינץ'. הוא כולל שוליים ממוזערים ומצלמה קדמית ללא חריץ. חשוב להדגיש כי המכשיר כבד יחסית לטלפונים ניידים אחרים, אבל מתרגלים מהר והפונקציונליות שווה את זה. המכשיר הזה מושלם לצפייה בתכנים בנסיעות ארוכות וגם מותאם למשחקים עם קצב רענון מסך של עד 120 הרץ.

מבחינת תפעול, המכשיר רץ בצורה נקייה בעזרת מעבד +Snapdragon865, והוא תומך ברשת 5G, כך שתהיו מוכנים לדור החדש שנכנס עכשיו לפעילות. בנוסף, המכשיר מצויד במצלמת 12 מגה פיקסל ומצלמת סלפי 10 מגה פיקסל וסוללת 4,500 מגה אמפר, שתספיק לכל היום.
גלקסי Z Fold 2 מציע גם חיבור אלחוטי של סמסונג DeX לצורך עבודה ללא עומס וללא חיבורים. כמו כן, הוא משלב טכנולוגיית UWB לשיתוף קבצים באמצעות גוגל.

מעבר לחומרה וליופי החיצוני, גולת הכותרת של המכשיר היא הפונקציונליות המתאפשרת בעזרת פיצול המסכים, המתאימה לעריכת תמונות, צפייה בתכנים במקביל לשליחת הודעות ועוד.