סדרת מכשירי הדגל הבאים של סמסונג, גלקסי S21, תושק ברחבי העולם ב-14 בינואר, כך דווח ב-Android Authority. על פי הדיווח, התאריך נחשף תחילה ע"י המנהלים הבכירים של חנות סמסונג בעיר בנגלור שבהודו, ואומת מאוחר יותר ע"י SamMobile עם גורם במשרדים המקומיים של החברה.

עם זאת, בענקית הטכנולוגיה הדרום-קוריאנית סירבו להגיב לדיווח, בטענה כי אינם מגיבים על שמועות או ספקולציות. אירועי החברה מתרחשים בד"כ בחודש פברואר, כך שמדובר במועד מוקדם מהצפוי. עם זאת, התאריך המדובר הוזכר במספר דיווחים שונים.

עוד נטען כי מכירת המכשירים בהודו תחל ב-29 בינואר, כך לפי עובדי אחת החנויות בבנגלור. המחיר המלא של המכשירים טרם נחשף, אך בחנות צפויים לפתוח את האפשרות להזמנה מוקדמת, כאשר המעוניינים בכך יפקידו אלפיים רופי (שהם כ-27 דולרים).

המקור ההודי חשף מספר פרטים על העיצוב והמפרט של שלושת המכשירים החדשים. הדגם הרגיל, ה-Galaxy S21, יגיע בצבעי לבן, אפור, ורוד וסגול, בעוד שדגם ה-Galaxy S21 Plus יגיע בצבעי ורוד, סגול, כסף ושחור. לעומתם, הדגם הגדול והיקר ביותר, ה-Galaxy S21 Ultra, יגיע בשני צבעים בלבד - שחור וכסוף. ייתכן כי המכשיר המדובר יתמוך בעט החכם של החברה. 

בתוך כך, ישנם דיווחים הטוענים כי סמסונג צפוי ללכת בדרכה של אפל פעם נוספת - ולוותר על הוספת המטען לאריזות המכשירים החדשים שלה. במידה והדבר אכן ייצא לפועל בסופו של דבר, זו החלטה אירונית למדי, שכן לאחר ההכרזה על סדרת האייפון 12 - סמסונג מיהרה לעקוץ את אפל על ההחלטה, ה"פוגעת בלקוחות".

עוד דווח כי בחברה שוקלים להסיר גם את האוזניות מהאריזה, אך עדיין לא ברור האם הדבר ייצא לפועל. כאמור, עדיין לא ידוע האם הסיבה להחלטת סמסונג היא צעד "אקולוגי", דבר שישפיע על המחיר הסופי של המכשיר, או שהחברה לא תתייחס כלל להחלטה המדוברת.