יצרנית ציוד הסלולר KM Mobile, בבעלות היזם אלי קמיקז, משיקה בארץ בשורה חדשה בשוק הסלולר: מותג אוזניות אלחוטיות עם צג דיגיטלי, המאפשר לשלב כל תמונה שרוצים.

האוזניות של KM Mobile מספקות אודיו ברמה גבוהה, מחיר נוח יחסית לשוק ועיצוב עכשווי, כשגולת הכותרת היא האפשרות להעלות כל תמונה שבה מעוניינים. דרך אתר החברה ניתן להעלות (באופן חד־פעמי) את התמונה הרצויה לאוזניות, שמגיעה בשני גוונים: שחור ולבן.
האוזניות האלחוטיות מתאימות למכשירי אייפון, אנדרואיד, ולמעשה כל מכשיר חכם התומך בבלוטוס, ומאפשרות חוויית סאונד מיטבית עם חיי סוללה ארוכים במיוחד של עד שמונה שעות שיחה (ארבע שעות האזנה רצופה למוזיקה) עם קייס הטענה. מעבר לתמונה האישית, הצג הדיגיטלי גם מאפשר להציג את מצב הסוללה.

גוף האוזניות העשויות פלסטיק הוא קל מאוד, והאוזניות עצמן מאוד נוחות בתוך האוזן, ללא תחושת כאב או אי־נוחות. ניתן לבצע מספר פעולות באמצעות לחיצה פשוטה על האוזניות עצמן, כמו: מענה/ניתוק שיחה, מעבר בין שירים ושינוי עוצמת שמע.

האוזניות כוללות דרייבר JieLi 6936D4, והמיקרופון המובנה כולל טכנולוגיית הפחתת רעשים. בחברה מדגישים, ובצדק, כי יש לנהוג בזהירות עם האוזניות, אין לחשוף אותן למים (כולל גשמים), וצריך להיזהר במיוחד מנפילות, שלא יישברו או ייסדק המסך. מחיר האוזניות: 289 שקל, וניתן להזמינן באתר החברה.