יצרנית שוקולד קינדר פיתחה אפליקציה לילדים ביחד עם מומחי אוקספורד

פררו, יצרנית השוקולד האהוב על ילדים, פיתחה אפליקציה אינטראקטיבית ולימודית, הזמינה בעברית, ומעודדת זמן איכות בין הילדים להוריהם. היא מיועדת לילדים בני ארבע עד תשע

סתיו נמר צילום: צילום פרטי
סרטון הדגמה של האפליקציה. באדיבות פררו | צילום:

פררו, יצרנית קינדר, פיתחה יחד עם מומחים מאוניברסיטת אוקספורד אפליקציה בשם אפליידו (Applaydu) המיועדת לכל המשפחה. מדובר בסביבה משחקית אינטראקטיבית ולימודית, בעברית, המעודדת זמן איכות בין הילדים להורים. בין המשחקים בהם אפשר לשחק באפליקציה, ניתן למצוא מירוץ מכוניות, משחק זיכרון, זיהוי מדינות, פאזלים ועוד. כל משחק מתאים לפיתוח יכולות הילד בקריאה, חשבון, חשיבה יצירתית ופיתוח דמיון - כולם בדרגות קושי משתנות. בכדי שגם ילדי ישראל יוכלו ליהנות ממנה, תורגמה האפליקציה כולה לעברית.

הרעיון שמאחורי שיתוף הפעולה עם מומחי האוניבריסטה, הוא לייצר חוויה של לימודים תוך כדי משחק, שכן המשחקים חושפים את הילדים לאתגרים של קריאה, כתיבה, מתמטיקה, חשבון, קישורים מוטוריים, זיכרון, ריכוז, ארגון וחשיבה יוצרת – ברמות קושי שונות ומשתנות. בפיתוח העולם של אפליידו (Applaydu) הושקעה מחשבה רבה ביצירת סיפורים ברורים, שילדים יכולים לעקוב אחריהם בקלות ולהזדהות איתם. כך גם הדמויות פותחו באופן שיסייעו לילדים להזדהות איתן ולהתחבר אליהן. כל זה תוך שמירה על אוצר מילים המתאים לגילם של הילדים.

האפליקציה, אפשר פותחה במיוחד עבור ילדים בגילאי 4-9, בעלת אישורים של האיחוד האירופי כבטוחה לילדים, היא אינה אוספת מידע או סטטיסטיקות על המשתמשים, אינה שולחת אימיילים ואין חובה לרכוש מוצרים על מנת ליהנות ממנה. בכדי להבטיח סביבה בטוחה המתאימה לילדים, Applaydu אינה מכילה פרסומות וללא צורך ברכישות בתוך האפליקציה. בנוסף לכך, שם המותג קינדר, או יתר מוצרי החברה אינם מוזכרים באפליקציה, והיא אינה מעודדת איסוף צעצועים או רכישת מוצרים, ובכדי להקפיד עוד יותר, אין שימוש במילה "הפתעה" בתוך האפליקציה.

תגיות:
שוקולד
/
אפליקציה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף