"לאמזון ווב סרוויס AWS יש שירותים המתאימים לכל מקרה טכנולוגי שניתן לעלות על הדעת. אנחנו השותפים הטכנולוגיים האידיאליים למפתחי משחקים, גם בגלל הפריסה הגיאוגרפית שלנו וגם בגלל עומק וההיצע של השירותים שאנחנו מציעים".
נוסף להזרמת משחקים, מורלס מאמין שהענן ישנה את הדרך שבה יוצרים משחקים. "דוגמה מוצלחת לכך היא בחברת Quantic Dream. בשיאו של הגל הראשון של הקורונה החברה בחרה להעביר את מחלקות העיצוב והפיתוח שלה לשירותי אמזון ווב סרוויס AWS, כדי להבטיח שהאומנים בחברה יוכלו להישאר פרודוקטיביים בזמן שהם עובדים מהבית. היתרון הנוסף במצב הזה, הוא ש-Quantic Dream היו יכולים לחפש כישרונות במקומות נוספים בעולם, מכיוון שהם לא היו מוגבלים לתחנות העבודה שלהן הממוקמות בפריז. מכיוון שלאמזון ווב סרוויס AWS יש גישה למשאבים עצומים של כוח מחשוב ואחסון, המפתחים היו יכולים לפתח במהירות רבה יותר משחקים מורכבים ומסעירים באמצעות אמזון ווב סרוויס AWS.
"רוב המשחקים היום משתמשים בענן", מדגיש מורלס את השינוי שעברה התעשייה, "בין אם מדובר בשידוכים ובאירוח של משחק מרובה משתתפים ובין אם לצורך זיהוי חריגות, הונאה או ניתוח ואבטחת איכות. עבור סטרימינג של משחקים, אני חושב שאנחנו עדיין בימים הראשונים. מניסיוני האישי, משחקים לשחקן יחיד מספקים חוויה מצוינת במיוחד עבור שירותי סטרימינג בענן כמו Amazon Luna. אני חוויתי חוויה נהדרת במשחקים מרובי משתתפים בפלטפורמות אחרות, אם כי תמיד נראה כי יש מקום להתנסות ולשיפור.
"הפריסה העולמית של אמזון ווב סרוויס AWS מבטיחה שמפתחים יכולים לפתח עם תמיכה ב-Regions מכל העולם. כרגע יש לנו 24 Regions מכל העולם ובגלל שאמזון ווב סרוויס AWS תמיד מרחיבה את הפריסה הגיאוגרפית שלה, מפתחים יכולים להיות רגועים בידיעה שהם סומכים על אמזון ווב סרוויס AWS, אשר כל הזמן מתקרבת לשחקנים שלהם. למעשה, כבר הכרזנו על Regions חדשים בג'קרטה, אוסקה וספרד".