תקופת הקורונה גרמה לי להתחיל לעשות בהדרגה ספורט, וחיפשתי אביזרים שיוכלו לסייע לי. אחד המוצרים שנתקלתי בהם - אוזניות Bose Sport Earbuds. הן True Wireless, עמידות בפני זיעה ומתאימות לאימוני ספורט, ובהם ריצה, אימוני כוח, רכיבה על אופניים ויוגה. 

הדבר הראשון ששמתי לב אליו הוא הגודל של נרתיק הטעינה של האוזניות - גדול מאוד בהשוואה לאוזניות של חברות מתחרות. דבר נוסף היה העובדה שהוא כולל כפתור לפתיחתו, ולא סגירה מגנטית כמו במרבית האוזניות כיום. באופן אישי, אני נוטה להעדיף סגירה מגנטית על פני שימוש בכפתור. כמו כן, נרתיק האוזניות מספק להן עשר שעות סוללה בלבד, וזאת בנוסף לחמש שעות של האוזניות עצמן. מדובר בנתון נמוך לעומת אוזניות של חברות אחרות, שכן מרבית הדגמים כיום מספקים לפחות 20 שעות טעינה.

האוזניות יושבות היטב באוזניים, ולא משנה מה עשיתי - הן נשארו במקום, גם כשרצתי וקפצתי. הן מספקות סאונד נעים, וברגע שמצאתי את גודל המתאם שמתאים לי ביותר - הן סיפקו לי גם סינון רעשים, אשר רמתו ניתנת לשליטה באמצעות האפליקציה. מדובר בזוג הראשון שבאמת נשאר במקום, אך באופן אישי לקח לי כמה דקות להתרגל לצורה של הגומייה, לאופן שבו היא נכנסת לאוזן ולתחושה כשהיא בתוכה. 

כמו כן, האפליקציה מאפשרת למשתמש לשלוט בצורה קלה בהגדרות של האוזניות, לנהל את הקישוריות של האוזניות, לקבל עדכוני תוכנה עבורן ולשלוט בפקודות שימלאו כפתורי המגע של האוזניות. הן מספקות סאונד מרשים גם בהאזנה למוזיקה וגם בהאזנה לפודקסטים. ברגע שמתרגלים, הן נוחות לשימוש גם לפרק זמן ממושך ולא מכאיבות באוזן (דבר שבאופן אישי נתקלתי בו בדגמים רבים).

האוזניות זמינות בשלושה צבעים: שחור, אפור־צהוב, תכלת, והמחיר המומלץ לצרכן עומד על 999 שקל.