המחשב הנייד IDEAPAD GAMING 3 של חברת לנובו (LENOVO) הוא דוגמה מצוינת ללפטופ גיימרים ממשפחת מחירי מעמד הביניים, שעומד בדרישות ההכרחיות של כל שחקן, ומאפשר להריץ בקלות וללא התפשרות קיצונית על איכות את מיטב משחקי ה־AAA הקיימים כיום בשוק.

לפני כמה שנים כמעט ולא היה אפשר לחשוב על קניית מחשב נייד טוב להרצת משחקים בלי חור רציני בארנק, אבל הקפיצה המשמעותית במעבדים ובכרטיסים הגרפיים הצליחה להוזיל משמעותית כמה מהמודלים המוצלחים בשוק, בלי לפגוע בחוויית המשחק עצמה.

ה־IDEAPAD GAMING 3 שמחירו עומד על כ־5,570 שקל עושה בדיוק את זה: המחשב הנייד מצויד במעבד Intel i7 דור עשירי בעל שש ליבות, זיכרון פנימי בגודל 16GB במהירות DDR4, וכרטיס מסך Nvidia GeForce GTX 1650 Ti. חשוב להדגיש כי מדובר עדיין בסוג כרטיס מסך מהדור שקדם ל־RTX, והוא לא תומך ב־Ray Tracing, אבל בטווח מחירים כזה, מדובר בביצועים מדהימים ותצוגה חדה שלא מאכזבים.

גם מבחינת תצוגת המסך אין אכזבה, מסך ה־15 אינץ' תומך ברזולוציית FHD וקצב ריענון של עד 120HZ, לצד אפשרות של חיבור קל למסך חיצוני באמצעות יציאת HDMI 2.0. התצוגה החדה, לצד כוח העיבוד של המחשב, ייתנו לכם שקט ויתרון באיתור מטרות במשחקי אונליין כמו פורטנייט או קול אוף דיוטי, בלי פחד מנפילה בקצב הפריימים במהלך המשחק.

המחשב הנייד גם נוח למגע ונשיאה. הוא שוקל 2.2 ק"ג ומצויד במקלדת נוחה שבנויה במיוחד לגיימרים, עם תאורה כחולה לזיהוי קל יותר בחושך. הסוללה מחזיקה עד שבע שעות עבודה ותומכת בטעינה מהירה של עד 80% מקיבולת הסוללה בתוך שעה.