חברת טוגדר השקעות החלה לאחרונה להעמיק את פעילותה בתחום מדעי החיים עם הצעה להשקעות בתחומי המכשור הרפואי, הפתרונות הרפואיים והביומד. היצע הפרויקטים של טוגדר כולל שני קמפיינים פעילים בתחומים אלה ועוד אחד אשר ייפתח בקרוב.

חברת ARK Surgical פיתחה פיתוח רפואי חדשני למציאת דרך בטוחה לניתוח הוצאת הרחם ללא פתיחת הבטן. "בהוצאת רחם בניתוח לפרוסקופי קיים חשש ששאריות רקמה מהרחם יישארו בחלל הבטן", הדגישו בחברה, "הישארות הרקמה, שעלולה להיות סרטנית, בחלל הבטן, עלולה לגרום להתפשטות גידול סרטני בגוף". לצורך כך פיתחה החברה את ה־LapBox, מכשיר חד פעמי המוחדר לחלל הבטן דרך חור לפרוסקופי. לאחר הכנסת המכשיר, נפרש מכל גמיש ואטום סביב הרחם המאפשר לרופא לבצע את החיתוך של הרחם והוצאתו במלואו באופן בטוח ומהיר. עד כה חברת ARK Surgical גייסה יותר מ־4 מיליון שקל שהם כ־250% מרף הגיוס המקורי.

חברה נוספת היא Profility אשר פיתחה מערכת AI חכמה לבתי חולים. המערכת מאפשרת טיפול מותאם אישית לכל חולה ויודעת לחזות את סיכויי השיקום והסיכון של המטופל. נוסף על כך, ממליצה המערכת על המוסד ואופן השיקום המתאים ביותר להמשך הטיפול. המערכת של Profility כבר הוטמעה ופועלת בהצלחה ברשת הבריאות המובילה מונטיפיורי שבארה"ב והחברה כבר גייסה יותר מ־4 מיליון שקל שהם כ־370% מרף הגיוס המקורי.

הקמפיין של חברת Silenseed טרם עלה לאוויר ונפתח לציבור הרחב וכרגע אפשר להשקיע בו רק במסגרת 'מועדון האנג'לים' של טוגדר. הקמפיין שגייס עד כה קרוב ל־5.5 מיליון שקל שהם כ־550% מרף הגיוס המקורי, הוא לפיתוח תרופה פורצת דרך לטיפול בסרטן הלבלב. החברה פיתחה תרופה ממוקדת לטיפול בגן הגורם לסרטן הלבלב בשחרור הדרגתי, המבוססת על השתקה גנטית וניתנת במינון מדויק ונמוך מאוד ללא כל תופעת לוואי.

משקיעים המעוניינים לגייס באמצעות טוגדר מציגים את המיזם כולל הפוטנציאל העסקי לוועדת המשקיעים של טוגדר ולאחר קבלת אישור הוועדה נקבעים יעדי הגיוס של הקמפיין ובכלל זה סכום הגיוס. לאחר מכן מוצג המיזם בפני משקיעים מובילים אשר נבחרו מצד טוגדר כמשקיעי "מועדון האנג׳לים", להשקעה ראשונית לפני פתיחת קמפיין מימון ההמונים לציבור הרחב באתר של טוגדר.