משקפי השמש Frames Tempo של BOSE הם ללא ספק אחד המוצרים המפתיעים ביותר שנתקלתי בהם, כי מעולם לא חשבתי שמשקפי השמש שלי יוכלו לעשות את זה.  מדובר במשקפי שמש בעלות עיצוב ספורטיבי אווירודינמי, בעלות מוטות פלדת אלחלד לעמידות גבוהה. הסאונד של המשקפיים היה מעולה (כפי שמצופה מהחברה) וטכנולוגיית ה- Open ear Audio הייחודית של שלה מאפשרת האזנה למוסיקה וקיום שיחות ללא שימוש באוזניות ובלי שהסביבה תשמע את הקולות.

המשקפיים היו נוחות וישבו בצורה טובה על הפנים, אם כי הייתי שמחה לאפשרות לקנות דגם קצת יותר עדין ונשי. אפשרות נוספת שהייתה מדהימה היא אם מערכת השמע הייתה ניתנת להלבשה על זוג משקפיים אחר (בין אם שמש ובין אם זוג רגיל). בכל מקרה, הופתעתי מכך שהמשקפיים ישבו טוב גם עלי, וגם על משתמשים נוספים - למרות ההבדלים הפיזיים בינינו, שכן המשקפיים מגיעות עם מתאמי סיליקון בגדלים שונים עבור התאמה אישית ויציבות מקסימלית באזור גשר האף.

המשקפיים מאפשרות גם ניהול שיחות טלפון בקלות ובנוחות, בעלות מיקרופון המתמקד בקול ומפחית רעשי רקע סביבתיים. כמו כן, הווליום נשלט ע"י משטח מגע, כך שהכפתור היחיד הוא כפתור ההפעלה שכולל פונקציות רבות. החיבור לאפליקציית BOSE MUSIC מאפשרת שליטה קלה בהגדרות השונות, טיפים לשימוש, מאפיינים חדשים ועוד. הגנת IPX4 (עמידות בפני גשם וזיעה) מאפשרת שימוש באוזניות בכל תנאי מזג האויר ועמידות גבוהה בפני רטיבות. הבטרייה מאפשרת עד 8 שעות הפעלה לטעינת סוללה אחת טעינה מלאה תוך שעה.

כמו כן, ניתן לרכוש עדשות שטח מיוחדות בנפרד: עדשות כתומות לשמש מלאה | עדשות כחולות לשמש חלקית |עדשות צהובת לשעות דמדומים.