חברת קלין ביט (CleanBit) הישראלית משיקה את המוצר החדשני MyCleanBit, המייצר מי אוזון ממי ברז. "באמצעות טכנולוגיית היהלום החדשנית המכשיר מוסיף למי הברז הרגילים אוזון, והופך אותם למי אוזון, שהם חומר חיטוי חזק אך טהור, שמשמיד 99.99% מהחיידקים, ללא שימוש בשום כימיקלים או חומרים מסוכנים", נמסר מהחברה.

הם הוסיפו כי MyCleanBit נבדק בישראל ובעולם במעבדות המחקר המוסמכות ביותר, בגופים ממשלתיים ובמוסדות אקדמיים מובילים, ונמצא יעיל בחיטוי וירוסים, חיידקים, פטריות, עובשים ושמרים, בתקנים מחמירים ביותר לרמת יעילות גבוהה של 99.99%. כמו כן, במבחנים ייעודיים MyCleanBit וטכנולוגיית מי האוזון נחקרו ונמצאו כיעילים ביותר בחיטוי וירוס הקורונה, הגורם למחלת COVID-19, ביעילות של 99.9%.

"קלין ביט היא החברה המובילה בישראל בלחימה בחיידקים עמידים, וירוסים, זיהומים בבתי חולים ומוסדות רגישים וכן במיגור הקורונה. כל זאת אך ורק באמצעות טכנולוגיה ירוקה ונקייה מכימיקלים", מסביר מנכ"ל קלין ביט יקי אגם. "חרתנו על דגלנו למגר חיידקים וסכנות מזיהומים, כך שכל בית בישראל ייהנה מהטכנולוגיות המובילות בעולם שהיו בשימוש עד כה רק בחדרי הניתוח ובתי החולים" עוד הוסיף אגם כי "MyCleanbit ישנה סדרי עולם, בכך שייתר את כל הכימיקלים לניקוי הקיימים בבית, וזאת לטובת מכשיר מבוסס מים שיביא לחיסכון אדיר בכסף ובזיהום סביבתי. אני נרגש להיות חלק מהמהפכה הזאת".