המחשב הנייד החדש של לנובו, ה־Yoga Duet 7i, המצויד במעבד i7 דור 10 של אינטל, נותן מענה לחובבי הטאבלטים שזקוקים לכוח העבודה של המחשב הנייד הקלאסי, לצד הוורסטיליות והנוחות שמתאפשרות מהיכולת לנתק בין המסך למקלדת בכל רגע נתון.

תחילה, העיצוב והמראה: לדואט 7i ממדים קטנים, אך מראה איכותי. התחושה איתו והנראות שלו - יותר כמו מחשב נייד זעיר מאשר טאבלט. הוא בעל מסך מגע 13 אינץ', התומך ברזולוציית 2K, ושוקל 1.6 ק"ג בלבד – כך שהוא מאוד נוח לנשיאה למרחקים.

המבנה המיוחד שלו, עם מקלדת הניתקת מהמסך ושמתחברת באמצעות בלוטות', יחד עם מסך המגע ועט מיוחד שמסופק עם המכשיר - הופכים אותו לוורסטילי ונוח מאוד לתנוחות עבודה ולאילוצי מרחב שונים. מאחורי המכשיר קיים סטנד נשלף, שמאפשר גם את הצבתו על משטחים למטרות צפייה או תקשורת.

מבחינת ביצועים, הנייד הקטן לא מאכזב. כמובן, הציפיות צריכות להיות בהתאם - אתם לא תשחקו GTA או פיפ"א על המכונה הזו, אבל לעבודת היומיום, עבודה בסביבת אופיס, עריכת תמונות בפוטושופ, גלישה חלקה ברשת וכמובן הורדה מהירה וצפייה בתכנים - הוא מבצע את המשימה בצורה חלקה ומרשימה. זה לא אומר שלא תוכלו להריץ עליו משחקים קלים ופחות תובעניים (בהגדרות גרפיקה נמוכות כמובן), אבל זו לא מטרתו.

הוא מצויד כאמור במעבד i7 דור 10 של אינטל ובכרטיס מסך Intel UHD, לצד זיכרון בגודל 16GB ומצלמת MP1 HD 720p עם מיקרופון מובנה. מבחינת קישוריות, הוא תומך ב־WIFI 6 ,WIFI 5 ובלוטות'.

ה־Yoga Duet 7i מספיק ורסטילי וחזק כדי למלא שורה של צרכים ביתיים ובתחום התעסוקה - כגון צפייה בסרטים, הכנת עבודות ועריכה של קטעי וידיאו ותמונות. האפשרות לבחור בין מסך המגע והמקלדת היא מאוד טובה, ומעניקה חופש תנועה ויכולת לעבוד במספר מצבים שונים.

המחיר המומלץ לצרכן עומד על 5,290 שקל.