הטלפון הנייד Galaxy S21, ששוחרר במסגרת השקת הסדרה החדשה של סמסונג, מיועד לחובבי המכשירים הקומפקטיים. ה־S21 נוח לאחיזה ונשיאה, מצויד במסך תצוגה מרשים, בעל תמיכה ברשת G5, וחיי סוללה שלא יאכזבו במהלך יום העבודה. המצלמה אומנם נעדרת כמה מהתכונות המובילות שיש לחברותיה הבכירות בסדרה, כמו האולטרה, אבל עדיין לוכדת תמונות נהדרות.

העיצוב של המכשיר מאוד מרשים, מסך 6.2 אינץ', מעוטר במסגרת מבריקה העוטפת גם את מערך המצלמות. המכשיר נוח לאחיזה ושוקל 162 גרם בלבד. צג ה־Dynamic AMOLED 2X תומך ברזולוציית FHD ובקצב ריענון של 120HZ, חשוב בעיקר לשימוש במשחקי רשת אבל גם ימנע טשטוש במסכים בגלילה מהירה באתרים. בכלל התצוגה מאוד נעימה לעין, גם בישיבה בחוץ תחת השמש, והוא מציג תמונות וסרטונים באיכות גבוהה מאוד.

מה שמשלים את הצורך ביכולות תצוגה חזקות, זה היכולת של המכשיר לצלם סטילס או וידיאו ברזולוציית 8K – דבר שהופך לחיוני במצלמות במגמה הולכת וגוברת של העלאות תכני וידיאו לרשתות החברתיות. הצילום באיכות זו בווידיאו מאפשר גם ללקט תמונות איכותיות ישירות מסרטונים שצילמתם בשלב מאוחר יותר.

פיצ'ר נוח מאוד עבור הרשתות החברתיות הוא הטייק הבודד – המכשיר לוקח הקלטה של כמה שניות ו"מעבד" ממנה צילומי וידאו וסטילס בפורמטים וקומפוזיציות שונות, נוח למי שאוהב לגוון ופחות רוצה להתעסק בעצמו עם הגדרות הצילום והפילטרים. בכלל, מערך המצלמות של ה־S21 עושה שימוש נרחב בבינה מלאכותית כדי לשפר ולייעל את תהליך הצילום, במניעת "זעזועים" בזמן הסרטה בתנועה וכמובן במיקוד אוטומטי, התאמת בהירות גוון עור לתמונות סלפי, צילומי דיוקן עם מיקוד אובייקטים ועוד.

מערך המצלמות כולל מצלמת סלפי של 10 מגה פיקסל שיודעת לצלם תמונות סלפי איכותיות, לצד שלוש מצלמות אחוריות: מצלמה אולטרה רחבה 12 מגה פיקסל, מצלמה רחבת זווית 12 מגה פיקסל ומצלמת טלפוטו 64 מגה פיקסל. המכשיר מגיע עם סוללה של 4,000 מיליאמפר שמחזיקה ליום עבודה מלאה וגם תומך בטעינה מהירה וטעינה של מכשירים חכמים, כמו שעונים וכדומה.

גם מבחינת ביצועים אין טענות, הקליטה טובה וכך גם איכות האודיו והאפליקציות המוכרות לנו מחיי היומיום טסות בצורה חלקה. גם פעולות העריכה הפשוטות בתמונות ובסרטונים עוברות בצורה חלקה ומהירה. המחיר המומלץ הוא 2,999 שקל. ניתן להשיג אותו אצל היבואנים הרשמיים ומפעילות הסלולר השונות.