רשת איידיגיטל הודיעה היום (שלישי) על השקת רשת חדשה בשם iDigital goodiz. מדובר ברשת אביזרי סמארטפונים בקונספט של חנות ממתקים, כאשר יימכרו בחנות גם מוצרים המתאימים למכשירי אנדרואיד שונים (בהם סמסונג ושיאומי), לצד כאלו המתאימים לאייפונים.

בחנויות, שיציעו "חוויית קנייה של חנות ממתקים לעולם הסלולר" יוצגו כאלפיים מוצרים בכל חנות, בדגש על אביזרים לכל סוגי המכשירים, בעלי תג מחיר נגיש. בחנויות יימכרו קטגוריות מוצרים רבות ומגוונות ביניהן כיסויים, כבלים, מטענים, מוצרים לרכב, סוללות נטענות, רמקולים, אוזניות, פופסוקט, כיסויים לאיירפודס ועוד. 

גולת הכותרת של כל חנות הינו "קיר כח" באורך של עשרה מטרים שעליו מאות רבות של כיסויים פתוחים בעיצובים שונים שמאפשרים לקהל לראות ולחוש את המגוון כולו ולבחור את הכיסוי המועדף עליו. בנוסף, בין המוצרים יהיו קולקציות מתחלפות שנבנו במיוחד עבור הרשת, פרי שיתופי פעולה ייחודיים.

מוצרים של רשת iDigital Goodiz (צילום: יח''צ)
מוצרים של רשת iDigital Goodiz (צילום: יח''צ)

שיתוף הפעולה הראשון בחנות הוא ״קולקציית הטאטו״ - עיצובים בלעדיים של אמני הקעקוע המובילים בארץ: אדית פיינטס ואביהו בין גידה מסטודיו GIDA שעיצבו כיסויים מיוחדים עבור הרשת.

בנוסף, יוצעו ברשת מותגי מעצבים כגון Guess, Karl Lagerfeld, Polo – מוצרים שעד עתה לא ניתן היה להשיג בישראל.

מחירים לדוגמה: לדוגמא: אוזניות – החל מ-69 ש"ח, כיסויים לסמארטפון החל מ-79 ש"ח,כיסויי איירפודס החל מ-29 ש"ח, סוללות נטענות החל מ-69 ש"ח, כבלים החל מ-39 ש"ח ואביזרים לרכב החל מ-29 ש"ח.