ארז קינן אוהב שיווק ואוהב אינטרנט. מנצח התזמורות והמפיק המוסיקלי המוכשר בעבר, מחזיק היום חטיבת יועצים ונותני לקוחות אדירה בה נכללים עשרות מאמנים, שירותים אישיים מכל הסוגים. רגע לפני החזרה לעסקים בשוק פתוח, אביב ופסח, הוא מביט אל העתיד וחושש לעתיד המגזר.

"השנה האחרונה לימדה אותנו שמי שלא יפעל נכון, כנראה יסגור את העסק. אנו בתחום השיווק הדיגיטלי שמים דגש רב על עבודה מול רגולציה של גופים גדולים ומכריעים. ברשתות החברתיות מקפידים מאוד לאחרונה על מדיניות הפרסום וסוגרת ליועצים עסקיים ונותני שירותים את החשבונות בקלות יתרה וזו מכה אנושה לסיכויים שלהם להצליח. אני מקבל הרבה לקוחות עם חשבונות סגורים ופסולים. בעבודה נכונה ומקצועית אנו מונעים מלקוחות את סגירת חשבונותיהם. עסקים קטנים לא יודעים אבל כל התכנים, בין אם הם אורגנים או ממומנים, נסרקים ונבדקים ויש רגולציה מחמירה בתחום". 

קינן צמח לתחום דווקא מהבמה. אחרי בית ספר רימון ולהקת "טררם" הוא היה שחקן-נגן בתיאטראות באר שבע והבימה, הקים והפיק מופע קרקס ותרם להתפתחות התחום בארץ. ובנוסף, הרכב דאנס מוסיקלי שהפיק, הוחתם בארה"ב ותפס את צמרת מצעדי המוסיקה בתורכיה ויוון. קינן ניהל מוזיקלית את טקס פתיחת המכביה, חניכת גשר המיתרים וחגיגות 60 שנה לבנייני האומה. הוא הפיק מוזיקלית באירועים ציבוריים, פרטיים ועסקיים בין היתר לריטה, שירי מיימון, דוד ברוזה, דוד דא'ור, אברם טל ורבים אחרים. לפני עשור הוא עשה ריסטארט לקריירה ועבר לתחום השיווק הדיגיטלי. קינן בנה מודל שמהותו הוא בניית מעטפת שיווקית מלאה ותכנון אסטרטגיה שיווקית דיגיטאלית ליועצים, מאמנים ומטפלים. בסוג של סגירת מעגל עם עולם המוזיקה, גם דוד ד'אור וארקדי דוכין היו בין לקוחותיו. באחרונה, יצר קינן את הכלי השיווקי החדש - "פרימיום ווידאו סיילס לטר" - premium VSL.

מדובר בהדרכת וידאו בה נכללת מצגת מהפכנית המדמה הרצאה. הכל מתרכז סביב הגשת הצעה שיווקית חדשה לחלוטין ממה שהתרגלנו.

קינן: "אני לא מסתפק בללמד, אלא נכנס לביצוע העבודה השיווקית לצידם, ממש מפעיל עבורם את המהלך. אנחנו בונים מערכת אחת- משפך שיווק מרכזי בעסק, מטפלים בתהליך האוטומציה של קליטת הלידים, ניהולם, הפעלת crm מסודר והמרת המתעניינים ללקוחות. התשתית הדיגיטלית יוצרת זרימת לקוחות קבועה לאורך טווח ארוך. אנו יוצרים מערכת לסגירת פגישות ומשם מתקדמים לפגישת מכירה בשיטת "הצעד הראשון".

בנוסף, הוא דואג גם למימון העלות של העסקתו והפעלת כל הצוות התומך. בעולם בו כלי המשחק השיווקיים נמצאים ברשת האינטרנט, יש חשיבות לפיתוח תכנים וסרטונים שיעמדו בקריטריונים ובתנאי הרגולציה ההולכת ומתקשחת של הגורמים הללו.