התחזית השנתית של Activate Consulting: "גיימינג הוא הפרדיגמה החדשה"

על פי התחזית עולה כי צמיחת הגיימינג בעולם תהיה הדומיננטית ביותר בתחום הטכנולוגיה והמדיה. מנכ"ל החברה: אפשר יהיה לקיים שופינג, מסחר ואירועי מוזיקה וספורט בתוך עולמות המשחק

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
גיימרים
גיימרים | צילום: רויטרס

"גיימינג הוא הפלטפורמה הטכנולוגית הדומיננטית הבאה, גיימינג הוא הפרדיגמה החדשה - כל מה שאפשר לעשות כיום באופן דיגיטלי, אפשר יהיה לעשות בתוך המשחקים". כך מעריך מייקל וולף, מנכ"ל חברת הייעוץ לטכנולוגיה ומדיה האמריקאית Activate Consulting.

על פי התחזית השנתית לטכנולוגיה ומדיה לשנת 2021 שפרסמה לאחרונה החברה, בין שנת 2020 ל־2024 ההכנסות של כלל החברות הפועלות בתחומי טכנולוגיות האינטרנט ומדיה בעולם צפויות לצמוח בכ־374 מיליארד דולר, כך ששווי השוק כולו יצמח מכ־1.9 טריליון דולר לכ־2.3 טריליון דולר. צמיחת הגיימינג תהיה הדומיננטית ביותר והשוק יצמח בין 2020 ל־2024 מ־145 מיליארד דולר ל־190 מיליארד דולר.

וולף יהיה אחד הדוברים המרכזיים בכנס החדשנות הבינלאומי Axis Tel Aviv 2021, שייערך ב־17 במרץ זו השנה השמינית ברציפות, ולראשונה ככנס וירטואלי. הכנס יפגיש עשרות סטארט־אפים ישראליים המפתחים טכנולוגיות חדשניות מבטיחות, עם עשרות משקיעים מקרנות הון סיכון ומנהלים בכירים מתאגידים בינלאומיים מובילים, שמגיעים לכנס במטרה לבחון הזדמנויות השקעה.

לדבריו, בשנה האחרונה הונמכו החסמים והמכשולים בעולם הגיימינג. זאת בעיקר בזכות התפתחות טכנולוגיות הענן, כך שיותר ויותר אנשים יכולים להשתתף בו, גם באמצעות מכשירי הסלולר וגם באמצעות מחשבים זולים יותר, מה שמאפשר לציבור הרחב לשחק במשחקים מתקדמים יותר.

כל החברות הגדולות משקיעות הרבה מאוד כסף ומאמצים טכנולוגיים כדי לשפר את שירותי הענן ולהרחיב את השימוש בגיימינג. וולף גם צופה שנראה בשנה הקרובה גל של מיזוגים והשקעות בחברות הפועלות בתחום הגיימינג והשקעות בטכנולוגיות הקשורות בתחום.

תגיות:
גיימינג
/
גיימינג E-Sports
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף