במבט ראשון שואב האבק השוטף החדש מבית שיאומי לא העלה בי ציפיות גבוהות, אבל מצאתי מכשיר עוצמתי מאוד בשאיבה, שעושה עבודה לא רעה בכלל גם בשטיפה.

מבחינת נראות ונוחות מדובר בשואב עם מראה מודרני, יחסית פשוט לעין, שמורכב במהירות ונוח מאוד לתלייה על הקיר או אחסון בחללים קטנים לאחר פירוק. הרכבתו מאוד אינטואיטיבית, כמו חיבור חלקי פאזל גדולים, וניתן לעבור במהירות משאיבה קלאסית של הרצפה והשטיחים לניקוי ספות או חללים מוסתרים.

השואב החדש מצויד במנוע Brushless דיגיטלי חדשני במערך 12 ציקלונים, בעל מהירות סיבוב של עד 125 אלף סל"ד ועוצמת יניקה של 150AW - הגבוהה ב־25% מהדור הקודם - עם עוצמה חזקה שמאפשרת שאיבה אפקטיבית גם של אלרגנים וחלקיקים זעירים. הוא מגיע עם מברשת Multi-Surface אוניברסלית בתצורת V המתאימה לכל סוגי המשטחים (שטחים, רצפות, פרקטים ועוד) ומקטינה את הצטברות השערות במברשת.

באמצעות הצג הדיגיטלי תוכלו גם לקבע את פעילות השואב, כך שלא חייבים ללחוץ על כפתור השאיבה בזמן הפעולה וגם לעקוב אחר מצב הסוללה ועוצמת השאיבה וכמובן לשנותה בהתאם.

השואב עם סוללה חזקה במיוחד, בנפח 3,000mAh - שמאפשרת זמן עבודה מקסימלי של 65 דקות בין טעינות. לסוללה טכנולוגיית הגנה לתאים, שמבטיחה אורך חיי סוללה ובטיחות מרבית, הגנת טמפרטורה, הגנת קצר, הגנה מפריקת יתר והגנה מטעינת יתר. כמו כן, לראשונה, בסדרת שואבי שיאומי האלחוטיים, ניתן להחליף את הסוללה ולוותר על הפסקות שאיבה לצורכי טעינה.

היתרון הגדול של השואב G10 הוא כמובן יכולות השטיפה שלו. הוא נעזר במכל מים מגנטי הנצמד למתאם השאיבה הראשי ומאפשר ניגוב עם מטלית נצמדת של המשטח מיד לאחר פעולת השאיבה. חשוב לציין כי כדי לקבל את התוצאה האופטימלית ביותר - יש לעשות שאיבה יסודית טרם השטיפה.

ה־Mi Vacuum Cleaner G10 זמין במחיר מומלץ של 1,490 שקל, וישווק עם 12 חודשי אחריות של קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי בישראל