חברת D-ID הישראלית, שמפתחת טכנולוגיות בתחום המדיה והבידור, החלה בשיתוף פעולה נרחב עם חברת GoodTrust - פלטפורמה מאובטחת בעלת גישה לנכסים הדיגיטליים של המשתמשים, בהווה או לאחר פטירתם, המאפשרת גישה אליהם לאנשים שהוגדרו מראש - ועם Microsoft for Startups - תוכנית עולמית המספקת לסטארטאפים תמיכה עסקית וטכנולוגית.

שיתוף הפעולה נעשה במסגרת מוצר חדש בשם Memories, המאפשר לאדם ליצור בעצמו את המורשת הדיגיטלית שלו, באמצעות שימור והחייאת רגעים חשובים מחייו בדרכים חדשות וחדשניות, המבוססות על טכנולוגיית הבינה המלאכותית המתקדמת של D-ID.

שיתוף הפעולה מאפשר למשתמש לבנות ולאגד את המורשת הדיגיטלית שלו בהתאם לרצונו, להנפיש רגעים מיוחדים בחייו, ולהיות זה שמחליט כיצד היה רוצה שיזכרו אותו ומה הוא חפץ שיישאר אחריו.

מייסדי החברה (צילום: יח''צ)
מייסדי החברה (צילום: יח''צ)

המוצר החדש של GoodTrust מתבסס על טכנולוגיית ההנפשה המתקדמת של D-ID, מובילה עולמית בתחומי המדיה הסינטטית, למידה עמוקה ובינה מלאכותית, ומשתמש ב־Microsoft Azure, שירותי הענן המתקדמים של מיקרוסופט.

המוצר מאפשר למשתמשים להנפיש תמונות עדכניות והיסטוריות שלהם, של המשפחה ושל חברים, ולמעשה ליצור "אלבומי תמונות חיים", לצד נכסים דיגיטליים נוספים, עבורם ועבור קרוביהם.

לצד השימוש בשירותי הענן שלה, המאפשרים יכולות עיבוד, אחסון והרצה של נתונים במהירות ויכולת אבטחה גבוהה במיוחד, מיקרוסופט למען סטארטאפים מציעה לשותפותיה בתוכנית את GitHub Enterprise, בנוסף לסיוע בגיבוש דרכי מכירה יעילות ובניית תוכנית מקיפה ליציאה לשוק. יצוין כי בשנה שעברה סטארטאפים שהשתתפו בתוכנית הליווי של מיקרוסופט הבטיחו לעצמם יותר ממיליארד דולר בהזדמנויות מכירה, בשווי ממוצע של יותר משש ספרות לעסקה.

"אנו שמחים לשתף פעולה עם חברת GoodTrust, ולמנף את המומחיות שלנו בתחום הלמידה העמוקה כדי לעזור לאנשים לשמר ולהחיות את זיכרונותיהם ואת הרגעים היקרים ללבם, בדרכים חדשות ומרתקות", אמר גיל פרי, מייסד ומנכ"ל D-ID. "אנו ב־D-ID נלהבים מאוד מהשימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית למען חיזוק הקשר והחיבור לעברנו וליצירת ערך סנטימנטלי אמיתי בקרב המשתמשים. אנו מצפים להמשך עבודה משותפת ופורה עם GoodTrust ו־Microsoft for Startups כדי לקדם מטרה זו".

ג'ף מא, סגן נשיא במיקרוסופט למען סטארטאפים, אמר כי "החיבור בין D-ID ו־GoodTrust, שמטרתו לעזור לאנשים לבנות את המורשת הדיגיטלית שלהם, הוא פשוט מעורר השראה. שיתוף הפעולה בין שתי החברות הוא דוגמה לחדשנות המתאפשרת הודות לשימוש ביכולות הענן הגבוהות של מיקרוסופט".

ריקרד שטייבר, מנכ"ל ומייסד GoodTrust, הוסיף: "שיתוף הפעולה של GoodTrust, מיקרוסופט ו־D-ID למען סטארטאפים הוא השילוב והשירות הטוב ביותר שאדם יכול לקבל ליצירת צוואה דיגיטלית לחייו המקוונים".