הדור הבא: סמסונג עובדת על מכשיר חדש, מפתיע ונגלל אשר ייקרא "Samsung Galaxy Z Roll", כך עולה מהבקשה שהגישה החברה לשמור לעצמה את השם Z Roll. בבקשה שהוגשה למשרד הקניין הרוחני של האיחוד האירופי, ופורסמה באתר LetsGoDigital, נכתב כי השם המסחרי עבור "סמארטפונים, עטים אלקטרוניים עבור סמארטפונים, טלפונים ניידים ועבור מנגנוני תקשורת".

למעשה, ניתן להבין מהפירוט כי המכשיר יתמוך גם בעט החכם של החברה. בהתבסס על שמו הצפוי של המכשיר "Roll" ניתן לשער כי מדובר במכשיר בעל מסך נגלל, ומעצם כך שהאות Z נכללת בשמו - הוא צפוי להיכלל בסדרת המכשירים המתקפלים של החברה. 

מהתמונות שפורסמו עד כה ניתן ללמוד כי הגודל של המכשיר, כאשר המסך הנגלל סגור, צפוי להיות כשל סמרארטפון רגיל. המסך נגלל מצידו הימני של המכשיר, ומגדיל את המסך שלו בכ-30 אחוזים, כאשר הוא יכול לשמש בין היתר להצגת אפליקציות שונות.

עדיין לא ברור מתי החברה תכריז על המכשיר המדובר, וייתכן מאוד כי תיאלצו להמתין עד 2022 כדי להחזיק אותו באמת. עם זאת, יכול להיות שהוא יוזכר באירוע החברה הבא - אשר ככל הנראה צפוי להתקיים במהלך חודש אוגוסט. בכל מקרה, באירוע ככל הנראה ייחשפו המכשירים החדשים מסדרת ה-Fold וה-Flip של החברה.