כל מי שעושה כושר מכיר את הקושי בשמירה על רוטינת אימונים ואת הצורך להתגבר על עייפות הגוף והנפש. המכשיר Fit 3.0, מסדרת המכשירים של המותג Compex, אומנם לא מחליף לחלוטין את הצורך באימונים הרגילים, אבל הוא יסייע לכם לחזק ולשפר את ביצועי השרירים, וכל זאת מהנוחות של הספה הביתית.

המכשיר, שהושק בישראל על ידי חברת דין דיאגנוסטיקה ומבוסס על טכנולוגיה שוויצרית, הפך פופולרי מאוד בקרב ספורטאים ומאמני כושר ברחבי העולם, וכמו כן בקרב פיזיוטרפיסטים המתמתחים בפציעות ספורט. הוא נועד, כאמור, לסייע למתאמנים וספורטאים מקצוענים לחזק ולשפר את ביצועי השרירים, ועושה זאת באמצעות גירוי חשמלי. מכשירי הסדרה מסייעים בשיפור ביצועים, בטיפול בפציעות ומניעתן, בהתאוששות מהירה, ובשיקום והקלה על כאבי השרירים. המכשיר מיועד לנשים וגברים המתאמנים כשלוש פעמים בשבוע ומעוניינים לשמור על כושר, לאנשים שסובלים מכאבי מפרקים ושרירים וכמו כן לנפגעי פציעות ספורט.

ה־Fit 3.0 מפעיל שרירים באמצעות פולסים חשמליים בהתאם לתוכנית הרצויה ממגוון התוכניות המוצעות לבחירה. הפולסים מועברים לשריר על ידי אלקטרודות המונחות על הגוף ומחוברות למכשיר באמצעות כבלים. בנוסף, המכשיר מצויד בטכנולוגיית MI ייחודית (פטנט רשום) שבאמצעותה הוא סורק את מערכת השרירים ומתאים אוטומטית את האימון האופטימלי ביותר. בשימוש הראשון המכשיר סורק ועליכם להתאים את עוצמת הרטט, כך שתוכלו להוריד במידה ותורגש אי־נוחות - מניסיון אישי מדובר בחוויה נעימה. לאחר "אימון" באמצעות המכשיר מרגישים היטב את השריר, כאילו עשיתם אימון משקולות רגיל. חשוב להדגיש כי השימוש מלווה באפליקציה שדרכה תוכלו לבנות תוכנית אימונים ולעקוב אחר ההתקדמות. נוסף לכך, המכשיר מגיע עם סט הוראות (מלווה בתמונות אילוסטרציה), כך שתוכלו להבין בקלות היכן בדיוק להניח את הפולסים.

למכשיר תשע תוכניות כושר כגון חיטוב זרועות, חיזוק הירכיים, שרירי חזה, חיטוב ישבן ועוד. בנוסף קיימות גם שתי תוכניות התאוששות, וכמו כן שמונה תוכניות לניהול כאב כמו הפחתת כאבי שרירים, כאבי צוואר, כאבי גב, מניעת התכווצויות, כאבי מפרקים וכדומה. ניתן להתאמן עם המכשיר בבית, לקחת אותו לחדר הכושר או אפילו לפעילות מחוץ לבית – הוא נוח לתפעול והתוצאות מורגשות היטב. המכשיר מגיע עם ארבעה ערוצים (כניסות לארבעה כבלים), שמונה אלקטרודות מרובעות וארבע מלבניות, כבל MI, סוללה נטענת ומטען. מחיר המכשיר 1,513 שקל. קליפס לחיבור המכשיר לחגורה עולה 18 שקל.