המחשב הנייח החדש מסוג AIO, (All In One) של חברת דל, ה-Dell Inspiron 5400, מספק חוויית משתמש חדשנית ושונה עבור אלו מכם שרגילים לעבוד עם מחשב נייד קלאסי או לפטופ, ומאפשר לכם ניידות, נוחות ועוצמה שלא תמיד הכרנו במחשבים הביתיים המסורתיים.

דגמי ה-AIO הם למעשה מסך מחשב, כאשר כל החומרה (מעבד, כרטיס מסך, כוננים וכדומה), שבדרך כלל ממוקמת במארז נפרד ייעודי, נמצאת בילד אין בגבו של המסך. כאשר מדובר גם במסך שהוא מסך מגע, כפי שיש בדגם הזה, מדובר בחוויה נוחה בצורה יוצאת דופן.

דגם ה-AIO 5400 מצויד במעבד דור 11 של אינטל i7, זיכרון 16 GB DDR4 ו-1 טרה של אחסון. המסך עצמו בגודל 23.8 אינץ' FHD, שכאמור תומך במגע חכם – כך שאפשר לעבוד אתו בדומה לטבלט. כרטיס המסך המצורף הוא NVIDIA GeForce MX330 with 2GB GDDR5 – כך לא מדובר במכונה שמיועדת למשחקים רציניים – אבל המפרט הטכני, לצד תג המחיר הנוח – הופך אותה לבחירה מצוינת עבור מי שמחפש להפוך את מסך המחשב למרכז השליטה, העבודה והמולטימדיה של הבית. המחשב מצויד בכל יכולות התקשורת והחיבורים: וויפי, Bluetooth, יציאות USB מכל הסוגים, יציאה לכרטיס זיכרון חיצוני וחיבור HDMI למסך נוסף.

מדובר בבחירה מצוינת עבור מי שנמאס לו מאזור עבודה עמוס סביב המחשב, אבל לא בהכרח רוצה לעבור למחשב נייד, מדובר בבחירה מצוינת. הגודל של מסך המגע, 23.8 אינץ', הוא מצוין, מספיק טוב בשביל להציג סרטים באיכות גבוהה ולעבוד בצורה נוחה ועדיין לא תופס יותר מדי מקום. המסך מגיע בצבעים שחור או כסף וניתן להציב על מעמדים שונים – הכול בעיצוב מלוטש ונקי.

המחשב מגיע עם עכבר ומקלדת של Dell ולמרות שיש מספיק יציאות הממוקמות סביב המסך לאפשר חיבורים נוחים, שני האביזרים הללו מתחברים מרחוק בצורה אלחוטית בצורה חלקה ופשוטה, כך שאפשר להיפרד מכל הכבלים המיותרים סביב השולחן.

המחשב מספק חווית מולטימדיה טובה מאוד, למרות שמדובר במסך מגע לא נשארים טביעות אצבע למרות השימוש התכוף ואיכות התמונה חדה וצלולה. בנוסף הרמקולים הבנויים במכשיר מספקים צליל איכותי וברור, גם בצפייה בסרטים ובהאזנה למוזיקה. בעידן האפליקציות והמכשירים החכמים בבית, כאשר ניתן בקלות להעביר תכנים ממכשיר אחד לשני ולשלוט על הוכל באמצעות מגע מהמסך, הופכת את החוויה הביתית להרבה יותר פשוטה לתפעול.

המחיר המומלץ לצרכן הוא 5,890 שקל כולל מע"מ