הלפטופ החדש מבית ASUS, ה- ZenBook Duo 14מספק חווית משתמש יוצאת דופן באמצעות מסך משני, הממוקם סמוך למקלדת, שהופך את המחשב הנייד לנוח במיוחד לצרכי עבודה, בין אם אתם עוסקים במקצועות הדורשים חישוב והשוואת מסמכים או מקצועות יצירתיים וצריכים מחשב חזק בשביל לעצב ולצייר.

ה-ZenBook Duo 14 מצויד במעבד Intel דור 11 שיספק לכם את כל העוצמה והיציבות לכל הצרכים התעסוקתיים – כמובן שזה לא מחשב שמיועד לגיימרים, למרות שיש לו יכולות בסיסיות אז תוכלו לשחק במשחקים לא תובעניים במיוחד. העיצוב שלו מאוד יפה, עתידני ויש לו אפילו הטיה ארגונומית לחוויית שימוש נוחה במיוחד.

מעבר לעבודה מדובר במחשב מאוד נוח לצפייה בתכנים, עם צג NanoEdge, ללא מסגרת בארבעת צדדיו, ועם שולי מסך אולטרה דקים ויחס מסך מארז של 93 אחוז. המסך, שגודלו 14 אינץ' וברזולוציית FHD, מגיע עם תאורת לד אחורית ויכולות למניעת סנוור ופליטות נמוכות של אור כחול – כך שהוא מתאים לצפייה ממושכת ואיכותית מאוד.

המסך מגע המשני, שניצב סמוך למקלדת, הוא גולת הכותרת של המכשיר. הוא מגיע עם הטיה אוטומטית בזווית של עד 7 מעלות, העוזרת לצמצם סנוור והשתקפויות במהלך הקריאה. תוכלו ליהנות מתצוגה איכותית בשני המסכים ולשפר את זרימת העבודה ואת התמיכה בריבוי משימות אודות למגוון יישומי ScreenPad Plus מובנים. משטח המסך המשני, הסקרין פאד פלוס, כולל גם את תוכנת ScreenXpert 2 המשודרגת אשר מציעה תמיכה מלאה בריבוי משימות על גבי המסך הכפול. תוכלו לשדרג את ההספק ואת היצירתיות עם יישומים מובנים וליצור תזרימי עבודה יצירתיים וחדשניים עם היישום החדש והבלעדי Control Panel. כך לדוגמא ניתן להציג את ההערות וההתכתבויות במהלך פגישות עם עמיתים על גבי המסך המשני וליהנות משיחות ווידאו נוחות או להעביר את ציר הזמן של סרטוני הווידאו או לפנות מקום לכלים מקצועיים אם אתם עוסקים בעריכה. המסך גם תומך בעט מגע, כך שניתן לצייר ולשרטט עליו בקלות.

כאמור, המחשב מצויד במעבד i7 דור 11 של אינטל ויש לו מערכת מתקדמת לשיפור זרימת האוויר ופיזור חום יעיל – דבר שמוודא עבודה שקטה (המחשב הנייד כמעט ולא נשמע) ומצד שני אין בעיות חימום, כך שתוכלו להניח אותו על הברכיים בשלווה. מעבר לכרטיס המסך הבנוי של אינטל המחשב מצויד גם בכרטיס גרפי מבית NVIDIA, ה-GeForce MX450, שמעולה לעבודה ועריכה של סרטונים ותמונות.

מעבר לכך למחשב יש חיבורים לכל הציוד ההיקפי הנדרש והוא מצויד בשני חיבורי Thunderbolt™ 4 USB-C, הוא תומך בהטענת החשמל וחיבור ווידאו באמצעות DisplayPort ואף ניתן לחבר צג חיצוני של K8. הסאונד מהמחשב מאוד ברור, זאת בעזרת טכנולוגיית שמע ASUS SonicMaster – והתוצאות פשוט טובות עם סאונד חד בעוצמה חזקה.