פרטנר הודיעה היום (חמישי) על השקת הגלישה המהירה בישראל כיום, בתשתית הסיבים האופטיים 'פרטנר פייבר' – עם מהירות הורדה של עד שלושה ג'יגה. המהירות החדשה זמינה בכל מקום בו קיימת תשתית פרטנר פייבר מגיעה עם טכנולוגיית סיב פרטי למאות אלפי משקי בית בעשרות ערים ברחבי הארץ, מנהריה ועד אילת.

מה זה הסיב הפרטי של פרנטר: תשתית הפייבר ייחודית בכך שהחברה מיישמת טכנולוגיית P2P (Point-2-Point Gigabit Ethernet) בפרישה של תשתית הסיבים שלה, ומחברת סיב אופטי פרטי עד בית הלקוח. כך, לקוחות הסיבים של פרטנר נהנים מאיכות גלישה מרבית עם סיב פרטי, בלי לחלוק עומסים עם השכנים גם בשעות השיא. 

תמיר אמר, המשנה למנכ"ל פרטנר ומנהל פעילות הסיבים מסר: "פרטנר מקדמת את ישראל במדדים העולמיים לפרישת סיבים אופטיים, ואנחנו שמחים על כך שהשוק הולך אחרינו, לטובת סטארט אפ ניישן כולה. המרוויחים הגדולים הם צרכני התקשורת, והיום, יש לפרטנר יותר לקוחות סיבים מלכל חברה אחרת בישראל."

הוא הוסיף כי "תשתיות תקשורת מתקדמות מצמצמות פערים סוציו-אקונומיים וגיאוגרפיים ומניעות את הכלכלה, ולכן צריכות להיות נגישות לכולם. אנחנו פורשים בכל הארץ, ובכל מקום שנגיע אליו עם תשתית הסיבים, נפעל לאפשר לכל אחד ואחת לשדרג לפרייבט פייבר, כפי שעשינו בנהריה, אילת, שדרות, באר שבע, אשדוד, חיפה, קריית מוצקין, עפולה, ירושלים, תל אביב, ראשון לציון, פתח תקווה ובעוד עשרות ערים."

מחירים:

  • מהירות הורדה / העלאה מקסימלית של 300Mb / 30Mb תעלה 90 שקלים בחודש עבור תשתית וספק - כאשר ההתקנה בחינם
  • מהירות הורדה / העלאה מקסימלית 600Mb / 60Mb תעלה מאה שקלים בחודש עבור תשתית וספק - כאשר ההתקנה בחינם
  • מהירות הורדה / העלאה מקסימלית 1Gb / 100Mb תעלה 120 שקלים בחודש עבור תשתית וספק - כאשר ההתקנה בחינם
  • מהירות הורדה / העלאה מקסימלית 3Gb / 150Mb תעלה 259 שקלים בחודש עבור תשתית וספק - כאשר ההתקנה בחינם

בחברה הדגישו עוד כי יש צורך בנתב תואם – ניתן לרכוש/להשכיר מפרטנר או להשתמש בציוד פרטי, ומהירות הגלישה תלויה גם ביכולות ציוד הקצה (מחשב ניד או נייח, סמארטפון, טאבלט וכו').