עימות נשיאותי: נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן תקף במהלך סוף השבוע את פייסבוק. הוא טען במהלך שיחה עם עיתונאים שהתתקיימה על מדשאות הבית הלבן, כי הרשתות החברתיות "הורגות אנשים" בכך שהן מאפשרות פרסום מידע שגוי על החיסונים בפלטפורמות שלהם. "אני מתכוון לזה באמת, תראו, העלייה הנוכחית בתחלואה נמצאת בין אלו שאינם מחוסנים - כך שהרשתות החברתיות הורגות אנשים". 

דברי הנשיא מצטרפים לאלו שאמרה בשבוע שעבר דוברת הבית הלבן ג'ן סאקי במהלך תדרוך תקשורתי. היא ציינה אז כי הממשל "מסמן פרסומים בעייתיים בפייסבוק, המפיצים מידע שגוי אודות החיסון, כולל טענות לפיהן החיסון גורם לפגיעה בפוריות". בהמשך דבריה הפציה בפייסבוק, וברשתות החברתיות הנוספות, לטפל בנושא בדרכים שונות, בהן שיתוף פרסום נתונים הקשורים להשפעת לפרסום דיס-איפורמציה בפלטפורמות. היא הוסיפה כי על הרשתות החברתיות להשתמש באלגוריתמים שלהם כדי להפיץ מידע מדויק, ולפעול בצורה מהירה יותר נגד פרסומים מזיקים.

פייסבוק הגיבה לנשיא כעבור מספר שעות, באמצעות פרסום בבלוג הרשמי שנכתב על ידי גיא רוזן, הישראלי הבכיר בפייסבוק, אשר אחראי בין היתר על מיגור הפייק ניוז ושיח השנאה ברשת החברתית. הוא הציג נתונים המצביעים על ירידה של כ-50 אחוזים בחשש שהאמריקאים הציגו מהחיסונים, וכי 85 אחוזים ציינו כי התחסנו, או היו רוצים להתחסן נגד קורונה. "העובדות הללו ונתונים נוספים מציגים סיפור שונה מזה המוצג ע"י הממשל בימים האחרונים", כתב, והזכיר את המטרה של ביידן - לחסן כ-70 אחוזים מהאמריקאים עד ה-4 ביולי. הוא טען כי פייסבוק "אינה הסיבה לכך שהיעד לא הושג בסופו של דבר".