ממשיכים לחסוך זמן בתור: בנק הדואר השיק לראשונה יישומון (אפליקציה) המאגדת את כלל השירותים הפיננסיים הניתנים בדואר. באפליקציה יוכלו המשתמשים לקבל מידע ולבצע פעולות בקלות ובמהירות בזמן אמת. היישומון זמין להורדה במכשירי האנדרואיד ובקרוב במכשירי אייפון תחת השם "בנק הדואר".

כמו כן, תתאפשר הפקדת שיקים, בדיקת יתרת עו"ש, ריכוז יתרות, ביצוע העברות כספים לבנק מסחרי אחר, מזומן בזמן, והעברת כספים לחו"ל. בנוסף, ניתן לטעון כרטיס נטען של בנק הדואר, לברר שערי מט"ח, ובקרוב תתאפשר גם הזמנת מט"ח ישירות דרך היישומון. הרישום לשירות אינו כרוך בתשלום עמלה, עם זאת יתכן וחלק מהפעולות המבוצעות ביישומון יחויבו בעמלה (הזמנת שיקים, העברות בנקאיות וכו').

היישומון זמין גם בשפה האנגלית לטובת דוברי אנגלית ועובדים זרים. בנוסף, ניתן לקבל שירות בשפה הערבית באתר בנק הדואר המותאם לנייד.

אפליקציות בנק הדואר בסמארטפון (צילום: דואר ישראל)
אפליקציות בנק הדואר בסמארטפון (צילום: דואר ישראל)

מנהל בנק הדואר, אבי בלו, סיפר: "יישומון בנק הדואר הוא אבן דרך משמעותית עבורנו כחלק ממהפכת השירות בדואר ישראל, אנו ממשיכים לחשוב על פתרונות שיאפשרו ללקוחות לבצע מגוון פעולות מרחוק וללא הגעה לסניפים. מדובר בחלק ממהלך אסטרטגי לצמצום העומסים ביחידות הדואר, שהציבה לנגד עיניה הנהלת החברה שיאפשר למאות אלפי בעלי החשבון בבנק הדואר לבצע פעולות בחשבונם מרחוק".

אבי בלו, מנכ''ל בנק הדואר (צילום: רמי זרנגר)
אבי בלו, מנכ''ל בנק הדואר (צילום: רמי זרנגר)

בנק הדואר, המונה כ-600 סניפים, משמש כזרוע התשלומים של המדינה ודרכו ניתן לבצע פעולות תשלומים למשרדי הממשלה, פעולות ברב- קו עבור משרד התחבורה, הנפקת רישיונות נהיגה, רישיונות רכב, העברות כספים לחו"ל, המרות מט"ח, תשלומי קצבאות, משכורות לעובדים זרים ועוד.