הסמארטפון החדש מבית שיאומי, ה-POCO F3 5G, מציע מפרט עשיר, עם דגש על מעבד חזק ומסך בקצב ריענון של 120 הרץ, במחיר נגיש לכל כיס.

הטלפון החדש אותו השיקה בארץ קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי לישראל, מציג את המעבד החדש Snapdragon 870, והוא תומך ברשת G5 ויכולות תשלום NFC. המכשיר, שמוצע לרכישה החל מ-1,749 שקל משווק בשתי גרסאות: זיכרון 8 ג'יגה ראם ו-256 GB אחסון, וגרסת 6 ג'יגה ראם ו-128 GB אחסון.

בנוסף, ה-F3 בעל מסך  Amoledבגודל 6.67 אינץ' התומך ברזולוציית FHD  ובהירות גבוהה במיוחד של 900 nits – הגודל של המסך, לצד קצב הרענון הגבוה (120 הגה הרץ), מספקת חווית צפייה איכותית ונוחה, עם איכות תמונה גבוהה במיוחד, גם לאור יום. בנוסף מאובזר ה-F3 בציפוי זכוכית Corning Gorilla 5 בחזית ובגב המכשיר.

אחת היתרונות הגדולות של המכשיר הוא נגישות של מעבד חזק' במחיר נגיש – ה- Snapdragon 870 מציג יכולות עיבוד גבוהות במיוחד, תמיכה בעבודה מאומצת וצריכת אנרגיה נמוכה. המעבד בעל שמונה ליבות, לצד  מערך קירור יעיל בטכנולוגיית LiquidCool 1.0 Plus ומערכת הפעלה Android 11 MIUI 12 מבוססת Poco, מבטיח הרצה קלה של כל האפליקציות הפופולאריות, ללא תקלות, השהיות או קריסות. לצד זה יש את סוללת ה-4,520 מגה אמפר, התומכת בטעינה מהירה בהספק של עד 33 וואט בעזרת שקע טעינה USB Type-C, שמבטיח גם עבודה רציפה לאורך היום וטעינה מהירה במיוחד, כך שלא תתקעו בלי כוח בנייד.

מבחינת צילום ה-Poco החדש כולל מערך צילום עם שלושה חיישנים מחוזקים בטכנולוגיית AI לייצוב ומיטוב התמונה. החיישן הראשי הוא בעל רזולוציית 48 מגה פיקסל עם זווית רחבה, בנוסף לחיישן 8 מגה פיקסל עם זווית צילום רחבה במיוחד וחיישן טלה-מאקרו 5 מגה פיקסל. המצלמה מייצרת תמונות איכותיות, עם צבעים חיים וריאליסטיים.  בנוסף, זהו המכשיר הראשון בסדרת POCO המצויד ב- 3 מיקרופונים לסינון רעשי רקע, המאפשר הקלטת צליל סראונד היקפי ושיפור הצילום באמצעות תכונת אודיו זום המאפשרת התמקדות באמצעות הקול. זאת לצד חיישן קדמי לצילומי סלפי ברזולוציה של 20 מגה פיקסל.