הכירו את AdRabbit - אפליקציה בעלת אלגוריתם חכם המבוסס AI ומאפשר בשלושה צעדים פשוטים להגיע ללקוחות חדשים בעסקים קטנים ובינוניים.

במיוחד עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר מעוניינים להגדיל את העסק, הרווחים ולהגיע ללקוחות המתאימים בדיוק המירבי ביותר באמצעות עולמות הרשתות החברתיות, קמה אפליקצית AdRabbit - אלגוריתם חכם המבוסס טכנולוגית AI ומאפשר בשלושה צעדים פשוטים להגיע ללקוחות חדשים בעסקים קטנים ובינוניים.

האתגר העיקרי אשר ניצב היום מול עסקים קטנים ובינוניים, הוא חוסר הידע, זמן ומקצועיות כיצד לפרסם ברשתות חברתיות ולקבל לקוחות רלוונטיים ישירות לאתר העסק או לעמוד העסק. 

לדוגמה: רק בפלטפורמת פייסבוק, ישנם יותר מ -140 מיליון עסקים קטנים ובינוניים. עם זאת, רובם לא מצליחים לפרסם בפייסבוק וכ- 80% נוטשים בחודש הראשון. למעשה, 95% מהעסקים אינם משתמשים במודעות פרסום ושיווק ואילו 5% מפרסמים בעצמם.

מדוע זה קורה? מפני שפייסבוק (כמו כל פלטפורמות הדיגיטל הגדולות) דורשת יכולות וכלים מאוד ספציפיים בכדי לשלוט בכל מה שכרוך בלפרסם את העסק בפלטפורמה שלה, יכולות שלרוב העסקים הקטנים והבינוניים אין.

AdRabbit מאפשרת לכל עסק קטן ובינוני לפרסם ברשתות חברתיות, ביניהן פייסבוק, גוגל וטיק טוק, באופן עצמאי ומקצועי תוך מספר דקות בלבד!


איך זה עובד?

1. בוחרים את הנושא שאנו רוצים לקדם ע"י הצעות AI מותאמת לעסק - בוחרים מתוך סט מודעות את המודעה הכי רלוונטית למטרת קידום העסק. (אין צורך בגרפיקאי או בכותב תוכן).

2. מגדירים תקציב- כל בעל עסק מחליט כמה הוא מעוניין להקצות למסע הפרסום והשיווק שלו. מערכת ה- AI תדע לבחור את קהל הלקוחות המתאים ואת התקציב הבסיסי המומלץ.

3. לידים ולקוחות פוטנציאליים- המודעה שנבחרה מופעלת, כעת הלידים מגיעים ישירות לנייד  Whatsapp, Facebook, emails. כל ליד הוא לקוח פוטנציאלי.

למעשה הטכנולוגיה של AdRabbit מאפשרת לראות קליקים, צפיות, לידים ועלויות לכל קמפיין אותו העסק מריץ. AdRabbit יבנה את הקמפיינים שיביאו לתוצאות הטובות ביותר ובכך למעשה ניתן לחזור על הקמפיינים הטובים ביותר. האפליקציה זמינה באפל סטור ובגוגל פליי.